Gå til innhold

Forsikring

Anbefalte innlegg

Gjest ung og dum....!!
Skrevet

Lurer på om jeg skulle ha tegnet noen slags forsikring...

Jeg har hele tiden trodd at jeg er dekket under mamma og pappas innboforsikringer så lenge jeg har folkeregistrert adresse hos dem, men i dag snakket jeg med noen som mente noe annet. Og det høres jo egentlig veldig sannsynlig ut at mine ting i en leilighet i en annen by ikke dekkes av mine foreldres forsikring til evig tid... Hva har jeg tenkt på egentlig!!! MEN, vil jeg være dekket under min samboers forsikring da? Og hvilke forsikringer trenger jeg egentlig?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Det spørs vel litt på åssen forsikring foreldrene dine har!

Gjest ung og dum....!!
Skrevet

Det spørs vel litt på åssen forsikring foreldrene dine har!

Hm... Ja, kan hende. Jeg får ta en tlf og høre litt :-)

Men spørs om jeg ikke må begynne og ordne slike ting selv... :-(

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Hm... Ja, kan hende. Jeg får ta en tlf og høre litt :-)

Men spørs om jeg ikke må begynne og ordne slike ting selv... :-(

Det er sikkert lurt å gjøre det først som sist!

Men jeg ville ha hørt på erfarne voksne mennesker du kjenner om hva som er det beste, da forsikringsselskapene har en viss tendens til å "selge" deg det du ikke trenger, og her ligger masse av fallgruver... vet om folk som ikke har fått igjen en dritt etter at de har hatt innbrudd og brann, da de ikke var forsikret mot nettopp dette... selv om de trodde det! les alt veldig nøye før du kjøper forsikring... og du de ELSKER å prakke på unge uvitende sjeler som for første gang skal ha seg en forsikring!!!

Lykke til, og vær på vakt:)

Gjest Daisy
Skrevet

Tror hvis du studerer er du dekket av deres muligens. Mamma ringte og spurte, og jeg var dekket av hennes. Men jeg ville tatt en telefon for sikkerhets skyld.

skorpionfisken
Skrevet

Hvis din samboer har innboforsikring så er du dekket. Den gjelder for allt innbo der han bor. Men om du har gjeld utover studielånet burde du tenke på en gjelds eller livsforsikring.

Om du er organisert noen plass så kontakt dem, de har ofte avtaler om rimelige forsikringer for medlemmene sine.

Skrevet

Spørs litt hvor gammel du er og da. :)

+ det som de andre har skrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...