Gå til innhold

Savnetråd

Gjest Jeg savner eksen min

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg savner eksen min
Skrevet

Hvem savner du?

Gjest bethanh
Skrevet

eksen, tantebarna, mamma, søsken, avdød bestemor, eksens bestemor, elskeren min, eksvenninne

Gjest Solfugl
Skrevet

Vennene mine.. Vi har glidd fra hverandre de siste åra, og reprasjon har vist seg håpløst :(..

Gjest lille rosinen
Skrevet

Kjæresten min som er på jobb...

Skynd deg hjem snart...

Skrevet

eksen, tantebarna, mamma, søsken, avdød bestemor, eksens bestemor, elskeren min, eksvenninne

Jeg bor for tiden i Danmark, så jeg savner kjæreste, venner og familie hjemme i Norge. Blir ikke så mye jeg får sett dem:( Også savner jeg våres avdøde hund.

Gjest epletre
Skrevet

Idag savner jeg mor, far, soestre og tanteunger! Om 31 dager ser jeg dem endelig igjen:-D

Skrevet

Jeg savner niesen min. Jeg har flytta til andre siden av landet for å studere og ser henne sjelden. Og så savner jeg bestevenninna mi som har vært ett år i USA (kommer hjem på fredag!! Men det er fortsatt på andre siden av landet, og jeg skal ikke dit før om to uker..) Og så savner jeg Checkpoint Charlie! Beste utestedet i verden... ;)

Gjest sårt savn
Skrevet

Jeg bor for tiden i Danmark, så jeg savner kjæreste, venner og familie hjemme i Norge. Blir ikke så mye jeg får sett dem:( Også savner jeg våres avdøde hund.

jeg savner de barna jeg aldri kan få.

Gjest tjohooo
Skrevet

Litt av eksen min (de gode sidene og håpet og planene våre). En kamerat som nå har fått seg dame og som jeg derfor ser mye mindre til. Hesten min som brått døde av kolikk. Et par snille tanter som bor langt unna. En barnehagetante :) (hun var helt fantastisk). Det ubekymrede liv og forventningene. Verdens snilleste katt. De av familie, slekt og venner jeg ikke ser til daglig.

Skrevet

Ikke eksen min iallefall. Grøss.

Onkel savner jeg, han døde i 87, men enda så tenker jeg på han daglig.

Samme med tante, Hun ble nesten 80, men lell. Yngste datteren hennes døde nå i mai, det var ikke gøy - å jeg tenkte. Takk og pris at ikke tante fikk oppleve dette. Men jeg vet hun hadde tatt det med ro. Sånn er de alle sammen, mamma er også sånn, og mitt store forbilde.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg savner katten min.

Og jeg savner å kose ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Savner også avdød besteforelder. Selv om det er lenge siden og jeg var liten...

Skrevet

Savner faktisk eksen min jeg å!

Så savner jeg storebroren min og nevøen min som bor på østlandet (jeg i nord norge)..

Gjest togli
Skrevet

Jeg savner mormor, morfar, farmor og katta mi....

skorpionfisken
Skrevet

Jeg savner familien til min ex. Hans mor og bestemor. Hans søskenbarn og kona som var våre beste venner. De felles vennene vi hadde som har trukket seg unna både ham og meg etter skilsmissen.

Men jeg savner ikke exen.

Jeg savner min farmor og min morfar som er døde.

Gjest prust
Skrevet

Jeg savner min farmor som døde for 4,5 år siden. hun betydde mye for meg. Kan fremdeles "høre" stemmen hennes av og til.....

Gjest bebba
Skrevet

Savner dem som mangler til å fylle opp manglene i livet mitt.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg savner en kompis som døde i februar..:-(

Det var fryktelig trist, han ble bare 27.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg savner kompisen min som døde for 3 år siden.. Bestefar og bestemor.. Onklene mine og hunden min..

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Savner farmor og farfar (mitt eneste bindeledd til pappa som ikke vil vite av meg) savner tanten min som døde av brystkreft, savner kompisene mine som avsluttet livet så alt for tidlig (selvmord), savner min bestevenninne som døde i en bilulykke da vi var 16, savner maten til mormor (har mormor ennå, men desverre så er hun blitt dement), savner sommerdagene på landet med bestemor da alt var idyll og problemer og vanskeligheter hadde ennå ikke dukket opp...

Savner Mio, min aller kjæreste Mio ( som var en av grunnene til at jeg havnet på DOL)Katten som forsto meg, og som valgte meg på en helt utrolig måte, min følgesvenn i et og alt*huff tårene renner hver ENESTE gang jeg tenker på ham og alle de andre jeg ikke får se igjen*

Med et ønsker jeg å være 4 år igjen, ikke vite noe, ikke opplevd noe, og hatt hele fremtiden forran meg!

dessuten så savner jeg å ha noen spessiel å være gla i!

Samtidig som jeg ikke takler forhold på flere enn en måte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...