Gå til innhold

Savnetråd

Gjest Jeg savner eksen min

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Jeg savner jobben min, som jeg nettopp mistet. Nå er dagene adskillig lengre.

Jeg savner også mennesker jeg har vært glad i, som er borte nå. Enten døde eller veldig, veldig langt unna.

Skrevet

Min gode, gavmilde og humoristiske bestemor/somlepave. Jeg har bare gode minner om henne og jeg smiler når jeg tenker på henne.

mariaflyfly
Skrevet

Moren min og morfaren min.

Å kunne spise jordbær nå i sommer.

Å kunne sove en hel natt sammenhengende.

Også savner jeg en melkesjokolade akkurat nå.

Gjest Lyntiger
Skrevet

Jeg savner den første katte min. Den vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Hun er begravet midt på plenen hjemme med gravstøtte og alt..

Så savner jeg besteforeldrene mine, spesielt mormor. Ingen var så snill og omsorgsfull som henne. Jeg savner bestevennina min som tok selvmord for noen år siden også savner jeg den resterende vennenegjengen som forsvant.

Skrevet

Jeg savner bestefaren min som døde i januar i år... Jeg savner mormora mi som døde for endel år siden ...

Jeg savner en venn av meg som døde for noen år siden. Jeg savner rett og slett de som har gitt meg mange positive minner, og som nå ikke er her mer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...