Gå til innhold

Hva er din erfaring? Gjelder inkassobyrå!

Anbefalte innlegg

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Snakker dere om Å.O.Vinje? Han var da ikke noen nynorskhater han....!! Han fant heller ikke opp lansdmålet...Men han brukte det.

Nei nei... ikke han gamle av døde greia... en annen vinje... men det er jo irrellevant her, da blir det sikkert slettet av webbis

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Aasen det, Aasen, han Ivar

Takk gud for at vi hadde Aasen...!!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Takk gud for at vi hadde Aasen...!!

Ja for ellers så hadde ikke språket vårt vært så mangfoldig som det er, alle hadde snakket dansk:)

Hadde ikke vært bokmål heller da:)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ja for ellers så hadde ikke språket vårt vært så mangfoldig som det er, alle hadde snakket dansk:)

Hadde ikke vært bokmål heller da:)

Hadde nok hatt noe som bokmål likevel. Vi hadde jo Knud Knudsen..

Skrevet

"For å gjøre en laaang og jævlig telefonsamtale kort, endte det med at jeg spurte; Ok hva foreslår du at jeg gjør? Da fikk jeg dette til svar "jeg foreslår at du går å henger deg"........"

Jøye meg for et groteskt svar. Makan. Håper hun får sparken - det går da ikke an å behandle folk på den måten.

Glem hele kjerringa, og tenk heller på hun andre koselige du pratet med.

Jeg har ikke vært borti en tilsvarende situasjon, men ganske mye annet som er vond, men det kan jeg ikke prate om her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...