Gå til innhold

Hvor mange par sko med på ferie? ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å pakke...og ser at jeg ender opp med 5 par sko. *sukk*

Skal være borte i halvannen uke, og må ha sko for "enhver anledning", hvilken vil si sandaler, støvler, joggesko, pensko og litt-pensko.

Helt greit, men det tar så utrolig mye plass!

Hvor mange par sko pleier _du_ å ta med på ferie? Kommer jo litt an på hvor du skal, da, jeg tar ikke med mer enn sandaler og joggesko til hytta.

Men sånn ferie med litt av hvert; hvilket for oss vil si til Danmark og diverse greier der. Eller også om vi skulle feriere hos familien en uke, hadde trengt det samme der...

Gjest Sniff
Skrevet

3 par, som regel... Dropper (fra din liste) støvlene og enten litt-finsko eller finsko...

Skrevet

Når vi skal på ferie lar jeg penskoene stå igjen hjemme, og drar med meg kun sandaler og joggesko.

Skrevet

Enig med Sniff med tre par.Dropp støvlene og enten finskoene eller litt-finskoene. Kommer an på hvilket par som passer best til det du har med av klær...

Skrevet

Enig med Sniff med tre par.Dropp støvlene og enten finskoene eller litt-finskoene. Kommer an på hvilket par som passer best til det du har med av klær...

Kan ikke droppe støvlene, da blir vi sittende inne på regnværsdager, og det er drepen...hvis det r mange i strekk...

Håper på fint vær, da, men...

Skrevet

2

Vanlige sko og sandaler.

Sandalene mine er pene nok til å bruke i fine anledninger, og støvler .. vel .. hvor stor er sansynligheten for at man skal ut å vade i fjæra? Litt regn rundtomkring kan man vel klare uten støvler, og man har som regel mulighet til å låne eller kjøpe seg noen billige støvler dersom den situasjonen skulle oppstå.

Skrevet

Kan ikke droppe støvlene, da blir vi sittende inne på regnværsdager, og det er drepen...hvis det r mange i strekk...

Altså, jeg har ikke støvler engang og blir ikke våt på beina. Plasker jo ikke akkurat i dammene heller.

Dersom jeg finner på å ta en skogstur i høljeregnet burde jeg kanskje hatt støvler, men låner/dropper skogen/takler fuktige bein.

Skrevet

Det har sin egen sjarm å gå i våte joggesko en stund, ikke noe problem! : )

Skrevet

2

Vanlige sko og sandaler.

Sandalene mine er pene nok til å bruke i fine anledninger, og støvler .. vel .. hvor stor er sansynligheten for at man skal ut å vade i fjæra? Litt regn rundtomkring kan man vel klare uten støvler, og man har som regel mulighet til å låne eller kjøpe seg noen billige støvler dersom den situasjonen skulle oppstå.

Det virker som om jeg pakker med mer enn de fleste, her ja.

*ler*

Ja, ja, - heldigvis har vi bil denne gangen, så det blir ikke så krise. Hadde nok droppet et par eller to dersom vi skulle tatt fly.

Skrevet

Altså, jeg har ikke støvler engang og blir ikke våt på beina. Plasker jo ikke akkurat i dammene heller.

Dersom jeg finner på å ta en skogstur i høljeregnet burde jeg kanskje hatt støvler, men låner/dropper skogen/takler fuktige bein.

Hm, i helga droppet jeg støvlene, skulle bare på en fyrtårnovernatting.

Da vi gikk tur om formiddagen (i oppholdsvær), ble vi alle søkkvåte på beina og buksebeina, og uten ekstra bukse og ingen støvler, var det nokså vått og småkaldt etterhvert...

Tar nok med støvler, ja ;)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Det har sin egen sjarm å gå i våte joggesko en stund, ikke noe problem! : )

Jeg hadde med to par, et par sko som var gode å gå i og ett par støvletter til gå-ut-bruk. Men det var i GB ikke syden.

Skrevet

Jeg har ikke mer enn to par jeg, så det er det jeg pleier å ta med. :P

Sandaler (som også er fine og brukes derfor også til pensko) og joggesko. Noen ganger tar jeg med meg slippersene i tillegg.

Skrevet

Jeg eier tre par sko: Militærstøvler (til regnvær og turer i terrenget uansett vær), vanlige sko, og sandaler. Og så bunadssko, men de tar jeg ikke med på ferie...

Skrevet

Hm, i helga droppet jeg støvlene, skulle bare på en fyrtårnovernatting.

Da vi gikk tur om formiddagen (i oppholdsvær), ble vi alle søkkvåte på beina og buksebeina, og uten ekstra bukse og ingen støvler, var det nokså vått og småkaldt etterhvert...

Tar nok med støvler, ja ;)

Dersom jeg skulle på fyrtårn-overnatting så ser jeg for meg at jeg hadde skaffet meg et par støvler.

Høres jo generelt sett ut som muligheter for mye vann, hihi

Skrevet

Jeg pleier å ha med meg tre par: et som er behagelige å gå med, et som jeg ikke er redd for (til strandbruk..), og et som er litt finere!

mvh

laguna1365380434
Skrevet

Pakker kun to par..(dvs det ene reiser jeg gjerne i)

Et par bruksvennelige(og da avhenger det jo av hvor jeg skal) og et par til festelige anledninger.

Fem par..Oj! Har du mange kofferter ute på tur?;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...