Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som jeg aldri trodde kom til å skje, ser nå ut til å skje allikevel. Samboeren min har slutta å røyke! Han har holdt opp i 2 uker nå. Jeg syns han er kjempeflink!

Han som alltid bare har blåst av alle disse røykekampanjane, og den nye røykeloven. Nå har pipen fått en annen lyd. Jeg synes det er helt utrolig.

Selvsagt veit jeg at han kan knekke, og starte på igjen. Men bare det at han prøver synes jeg er helt utrolig. Håper han klarer det videre også. Han sier selv at det går veldig bra, og tanken på røyk gjør han kvalm.

Skrevet

Kjempeflott. Røyker du, da?

Jeg har også slutta! :) Holdt meg nå i en uke :) Den store prøven blir når jeg skal på fest...

Gjest moderjord
Skrevet

så flott da:O) jeg har sluttet for 3 år siden ,men før det sprakk jeg mange ganger...men det er slett ikke sikkert din sambo gjør det. Noen klarer det på første forsøk.

Skrevet

Kjempeflott. Røyker du, da?

Jeg har også slutta! :) Holdt meg nå i en uke :) Den store prøven blir når jeg skal på fest...

Nei, jeg har aldri røyka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...