Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Drømmer om å få bli mamma... Også drømmer jeg om en lang ferie fra den halv-kjipe jobben min. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har egentlig alt jeg kan drømme om. alikevel. Jeg drømmer om at sønnen min snart skal vokse av seg alle problemene han har med ører,hals og bihuler. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har to store drømmer. 1. Skrive (og helst gi ut) en roman (helst flere) 2. Åpne barnehjem i Rio de Janeiro 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har to store drømmer. 1. Skrive (og helst gi ut) en roman (helst flere) 2. Åpne barnehjem i Rio de Janeiro Kunne selvfølgelig skrevet noe om fred på jord, god helse og flinke snille barn, men jeg er så materalistisk atte: 1. Hytte ved sjøen (ok, har tilgang på en, men den krever at det er godvær). 2. Nyere bil. Min 1991 modell varer ikke evig nei. Og så noe ikke-materalistisk. En jobb som jeg kan bruke og få betalt for utdannelsen min i... 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Drømmen min er at ikke en drømmeknuser skal komme å knuse drømmene mine:) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 alikevel. Jeg drømmer om at sønnen min snart skal vokse av seg alle problemene han har med ører,hals og bihuler. Kan ikke love noe, men hadde samme problemene selv når jeg var liten, og vokste det av meg:) Forhåpentligvis gjør sønnen din det og:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Kan ikke love noe, men hadde samme problemene selv når jeg var liten, og vokste det av meg:) Forhåpentligvis gjør sønnen din det og:) Takk. Ja,det er det legen på Louisenberg sier også. 0 Siter
Gjest moderjord Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Drømmer om å få bli mamma... Også drømmer jeg om en lang ferie fra den halv-kjipe jobben min. drømmer om å få starte hundepensjonat.. jobber mot den drømmen:O) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 drømmer om å få starte hundepensjonat.. jobber mot den drømmen:O) Drømmer om å få reise å studere i Belfast... 0 Siter
Gjest savner eksen min Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Drømmer om å få tilbake eksen min.. (huff, nå er jeg lei av å savne han). 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har drømmer. Drømmer om å gi ut en bok, få en spennende karriere, finne en kjæreste som er noe annet enn alle de idiotene som finnes der ute, få barn, reise mye... ja, så der. 0 Siter
Gjest Lyntiger Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg drømmer om å reise. Lyst å reise bort for å studere litt, eller bare reise jorden rundt noen månder.. 0 Siter
Anki Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg drømmer om å få et barn til ... Håper det ønsket går i oppfyllelse snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.