siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Begriper ikke at de vant???!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Selvfølgelig gjorde de det. De hadde leilighet i 1.etasje, noe som har sinnsykt mye å si for veldig mange kjøpere. Dessuten har de en veldig flott stil som mange liker. Syns det var litt gøy at Karin og Jon vant publikumsprisen, stakkars kjerringa som har vært så gretten hver gang de ikke har vunnet en eneste konkurranse. De var vel det paret som passer best på cruise i karibien i tillegg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Og jeg begriper ikke hvorfor du plasserte dette på Trygdespørsmål. ) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Og jeg begriper ikke hvorfor du plasserte dette på Trygdespørsmål. ) Tenkte det var greit å legge det ut her i tilfelle at noen trygdede hadde lyst til å kjøpe leilighet i nærmeste fremtid. Så vet de hva det koster... 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Tenkte det var greit å legge det ut her i tilfelle at noen trygdede hadde lyst til å kjøpe leilighet i nærmeste fremtid. Så vet de hva det koster... Ja, det var det jeg visste. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Ja, det var det jeg visste. hehe. Mange av mine innlegg blir lagt ut på feil sted. Jeg har aldri vært inne på dette trygde greiene tror jeg.. La det egentlig ut på åpent. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 hehe. Mange av mine innlegg blir lagt ut på feil sted. Jeg har aldri vært inne på dette trygde greiene tror jeg.. La det egentlig ut på åpent. Når du skriver innlegg står det øverst "Nytt innlegg i Åpent Forum". Kan hende det er greit å sjekke der før du sender. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.