Gå til innhold

Lasse og Firhana...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begriper ikke at de vant???!!!

Skrevet

Selvfølgelig gjorde de det. De hadde leilighet i 1.etasje, noe som har sinnsykt mye å si for veldig mange kjøpere. Dessuten har de en veldig flott stil som mange liker.

Syns det var litt gøy at Karin og Jon vant publikumsprisen, stakkars kjerringa som har vært så gretten hver gang de ikke har vunnet en eneste konkurranse. De var vel det paret som passer best på cruise i karibien i tillegg. ;)

Skrevet

Og jeg begriper ikke hvorfor du plasserte dette på Trygdespørsmål.

:o)

Skrevet

Og jeg begriper ikke hvorfor du plasserte dette på Trygdespørsmål.

:o)

Tenkte det var greit å legge det ut her i tilfelle at noen trygdede hadde lyst til å kjøpe leilighet i nærmeste fremtid. Så vet de hva det koster... ;)

Skrevet

Tenkte det var greit å legge det ut her i tilfelle at noen trygdede hadde lyst til å kjøpe leilighet i nærmeste fremtid. Så vet de hva det koster... ;)

Ja, det var det jeg visste. ;)

Skrevet

Ja, det var det jeg visste. ;)

hehe. Mange av mine innlegg blir lagt ut på feil sted. Jeg har aldri vært inne på dette trygde greiene tror jeg.. La det egentlig ut på åpent.

Skrevet

hehe. Mange av mine innlegg blir lagt ut på feil sted. Jeg har aldri vært inne på dette trygde greiene tror jeg.. La det egentlig ut på åpent.

Når du skriver innlegg står det øverst "Nytt innlegg i Åpent Forum".

Kan hende det er greit å sjekke der før du sender. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...