Gå til innhold

hjeeelp er blitt kjæring!

Anbefalte innlegg

Gjest maiklive
Skrevet

nærmer meg de 40... ( 36 år,nu)

Jeg har alltid vært slank og fornøyd ellers med mitt useende.. nå i løpet av noen korte mnd har jeg lagt på meg..men pytt pytt sånn har jeg tenkt... jeg er så fornøyd med tilværelsen at hva gjør vell ett parr kilo for mye.

Her om dagen var jeg i et selskap og det ble filmet og knipset. Med dagens digitalt fikk jeg se alt i dag via mail..

hjelp... så tykk jeg er blitt, ja har sannlig lagt på meg litt.fikk hakeslep.. har jeg fortrengt at jeg er blitt rundt... trur jeg enda at jeg er som et siv...? hmmm er det mulig å inbille seg at man enda er tynn??? flere som har det slik?

hehe

Skrevet

Jeg tar alltid med meg topper i størrelse S til prøverommet, så går jeg like jævlig hver eneste gang ut igjen og henter str. M som passer mye bedre.

Har liksom alltid vært Small i alle klær, men nå er jeg bare small under magen.

Gjest maiklive
Skrevet

Jeg tar alltid med meg topper i størrelse S til prøverommet, så går jeg like jævlig hver eneste gang ut igjen og henter str. M som passer mye bedre.

Har liksom alltid vært Small i alle klær, men nå er jeg bare small under magen.

ja slik er det med meg også....sukk og atter sukk :)

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, jeg fikk meg en vekker da jeg så bilder av selv på stranda i USA etter 6 ukers burger, cola og pilsdiett:-o

Det var mer enn jeg var bevvist da ja. Forøvrig driver jeg og gror på meg litt sideflesk nå og.. Det MÅ vekk!

Forøvrig er jeg alltid litt tjukkere om sommeren. Hvorfor det tro? Alltid ca 3 kilo mer i juli enn i desember, irriterende nok;-)

Skrevet

Jeg nærmer meg 38 år og har en sommervekt og en vintervekt.

Eter meg opp hele høsthalvåret og trener meg slank hele vårhalvåret.

Dette har jeg holdt med noen år nå,og er en livsstil jeg trives med.

Et lat halvår,hvor jeg bare sitter i sofaen og leser bøker,og et sundt og sprekt halvår.

Sommervekten er den samme som da jeg var 18 år.

Skrevet

Jepp, jeg fikk meg en vekker da jeg så bilder av selv på stranda i USA etter 6 ukers burger, cola og pilsdiett:-o

Det var mer enn jeg var bevvist da ja. Forøvrig driver jeg og gror på meg litt sideflesk nå og.. Det MÅ vekk!

Forøvrig er jeg alltid litt tjukkere om sommeren. Hvorfor det tro? Alltid ca 3 kilo mer i juli enn i desember, irriterende nok;-)

Fordi man gjerne, i motsetning til det mange mener og tror, spiser mer om sommeren. Det gjør ihvertfall jeg! På sommeren griller jeg nesten hver kveld, drikker mere øl, spiser mere snacks fordi man gjerne er mer sosial...huff huff! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...