Gjest Jeg var utro en gang Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hva har du gjord som du skammer deg over? 0 Siter
Gjest annlisebeth Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 stjelt penger fra den snille oldemora mi. har aldri tiligitt meg selv. Jeg var ung og dum ,men det er egentlig ingen unskyldning. Hun er nå død for lenge siden , men jeg klarer aldri å glemme, eller tilgi meg selv at jeg kunne gjøre det mot det menneske som var snilles mot meg av dem alle. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Feid over kona til broren min, kona til onkelen min, lurt en masse unge godtroende jenter/kvinner til sengs, slått i hjel en og annen jævel...invadert et par land...gjort noen få statskupp....lista er lang... "......................." 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Feid over kona til broren min, kona til onkelen min, lurt en masse unge godtroende jenter/kvinner til sengs, slått i hjel en og annen jævel...invadert et par land...gjort noen få statskupp....lista er lang... "......................." såpass? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Feid over kona til broren min, kona til onkelen min, lurt en masse unge godtroende jenter/kvinner til sengs, slått i hjel en og annen jævel...invadert et par land...gjort noen få statskupp....lista er lang... "......................." Det viktigste er at du anger, vet du ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg gjorde en hjertesyk mann så sinna at han falt om og døde. Han var ikke en hyggelig mann, men likevel. Jeg skulle gjerne hatt det ugjort. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg gjorde en hjertesyk mann så sinna at han falt om og døde. Han var ikke en hyggelig mann, men likevel. Jeg skulle gjerne hatt det ugjort. Wow..Er det sant? :-o 0 Siter
Gjest jeg var utro en gang Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg gjorde en hjertesyk mann så sinna at han falt om og døde. Han var ikke en hyggelig mann, men likevel. Jeg skulle gjerne hatt det ugjort. oj, hva gjorde du da? 0 Siter
tonie Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Wow..Er det sant? :-o Jepp, det er nok det. Imponert? *S* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jepp, det er nok det. Imponert? *S* Jepp, veldig! 0 Siter
tonie Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 oj, hva gjorde du da? Jeg fortalte ham rett ut hva jeg mente om ham, og det likte han dårlig. 0 Siter
Gjest har vært utro en gang Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg fortalte ham rett ut hva jeg mente om ham, og det likte han dårlig. tydligvis.. hehe.. var litt morsomt da, selv om det nok ikke var så gøy for deg (eller han). 0 Siter
ariadne Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Feid over kona til broren min, kona til onkelen min, lurt en masse unge godtroende jenter/kvinner til sengs, slått i hjel en og annen jævel...invadert et par land...gjort noen få statskupp....lista er lang... "......................." Clinter'n? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Clinter'n? Nei. "..........................." 0 Siter
Gjest Skammer meg meget Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 At jeg ikke klarte å hindre at jeg ble voldtatt. At jeg har prøvd å ta mitt eget liv. At jeg har såret så mange mennesker som jeg er glad i. 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 At jeg ikke klarte å hindre at jeg ble voldtatt. At jeg har prøvd å ta mitt eget liv. At jeg har såret så mange mennesker som jeg er glad i. Det er ikke du som skal skamme deg for voldtekten da, det er jo heller det svinet som gjorde det som skal skamme seg! 0 Siter
Gjest Skammer meg meget Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Det er ikke du som skal skamme deg for voldtekten da, det er jo heller det svinet som gjorde det som skal skamme seg! jeg vet det, men jeg skammer meg uansett. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 stjelt penger fra den snille oldemora mi. har aldri tiligitt meg selv. Jeg var ung og dum ,men det er egentlig ingen unskyldning. Hun er nå død for lenge siden , men jeg klarer aldri å glemme, eller tilgi meg selv at jeg kunne gjøre det mot det menneske som var snilles mot meg av dem alle. Gå til graven hennes med blomster og be om tilgivelse,deretter sender du pengebeløpet du stjal til et formål du tror hun ville ha likt.Enkelte ting blir ikke helt for sent å rette opp i etter min mening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.