Gå til innhold

Skammetråd

Gjest Jeg var utro en gang

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg var utro en gang
Skrevet

Hva har du gjord som du skammer deg over?

Fortsetter under...

Gjest annlisebeth
Skrevet

stjelt penger fra den snille oldemora mi. har aldri tiligitt meg selv. Jeg var ung og dum ,men det er egentlig ingen unskyldning. Hun er nå død for lenge siden , men jeg klarer aldri å glemme, eller tilgi meg selv at jeg kunne gjøre det mot det menneske som var snilles mot meg av dem alle.

Skrevet

Feid over kona til broren min, kona til onkelen min, lurt en masse unge godtroende jenter/kvinner til sengs, slått i hjel en og annen jævel...invadert et par land...gjort noen få statskupp....lista er lang...

"......................."

Gjest Edition81
Skrevet

Feid over kona til broren min, kona til onkelen min, lurt en masse unge godtroende jenter/kvinner til sengs, slått i hjel en og annen jævel...invadert et par land...gjort noen få statskupp....lista er lang...

såpass?

mil1365380270
Skrevet

Det viktigste er at du anger, vet du ;-)

Skrevet

Jeg gjorde en hjertesyk mann så sinna at han falt om og døde.

Han var ikke en hyggelig mann, men likevel. Jeg skulle gjerne hatt det ugjort.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Wow..Er det sant? :-o

Gjest jeg var utro en gang
Skrevet

oj, hva gjorde du da?

Skrevet

Wow..Er det sant? :-o

Jepp, det er nok det. Imponert? *S*

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, det er nok det. Imponert? *S*

Jepp, veldig!

Skrevet

oj, hva gjorde du da?

Jeg fortalte ham rett ut hva jeg mente om ham, og det likte han dårlig.

Gjest har vært utro en gang
Skrevet

Jeg fortalte ham rett ut hva jeg mente om ham, og det likte han dårlig.

tydligvis.. hehe.. var litt morsomt da, selv om det nok ikke var så gøy for deg (eller han).

Skrevet

Clinter'n?

Annonse

Gjest Skammer meg meget
Skrevet

At jeg ikke klarte å hindre at jeg ble voldtatt.

At jeg har prøvd å ta mitt eget liv.

At jeg har såret så mange mennesker som jeg er glad i.

Gjest Edition81
Skrevet

At jeg ikke klarte å hindre at jeg ble voldtatt.

At jeg har prøvd å ta mitt eget liv.

At jeg har såret så mange mennesker som jeg er glad i.

Det er ikke du som skal skamme deg for voldtekten da, det er jo heller det svinet som gjorde det som skal skamme seg!

Gjest Skammer meg meget
Skrevet

Det er ikke du som skal skamme deg for voldtekten da, det er jo heller det svinet som gjorde det som skal skamme seg!

jeg vet det, men jeg skammer meg uansett.

Bugge1365380662
Skrevet

stjelt penger fra den snille oldemora mi. har aldri tiligitt meg selv. Jeg var ung og dum ,men det er egentlig ingen unskyldning. Hun er nå død for lenge siden , men jeg klarer aldri å glemme, eller tilgi meg selv at jeg kunne gjøre det mot det menneske som var snilles mot meg av dem alle.

Gå til graven hennes med blomster og be om tilgivelse,deretter sender du pengebeløpet du stjal til et formål du tror hun ville ha likt.Enkelte ting blir ikke helt for sent å rette opp i etter min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...