Gå til innhold

Dustetråd

Gjest Ari Behn, Kjell Magne Bondevik

Anbefalte innlegg

Gjest Ari Behn, Kjell Magne Bondevik
Skrevet

Hvilken kjendis er mest dust?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• shandy

3

• serendipity

3

• Carina82

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

Bondevik er glætt som en ål og jeg liker ikke de politiske meningene hans.

Ari Behn er en hyggelig og seriøs fyr.

"Dust" - er det et ord du bruker for folk du er politisk uenig med? Eller folk du ikke liker?

Dust er et uklart og lettvint ord.

Gjest dustetråd
Skrevet

Bondevik er glætt som en ål og jeg liker ikke de politiske meningene hans.

Ari Behn er en hyggelig og seriøs fyr.

"Dust" - er det et ord du bruker for folk du er politisk uenig med? Eller folk du ikke liker?

Dust er et uklart og lettvint ord.

Dust har ikke noe med politikk å gjøre, det er et ord jeg bruker om folk jeg hverken liker eller respekterer.

laguna1365380434
Skrevet

I betydningen mangelfull intelligens? I så fall Alex Rosen, samt alle som noen sinne har vært innvolvert i Big Brother eller Farmen. Eller Bush eller Reagan.

I betydningen kjip? Det MÅ jo være Høybråthen. Svarstad Haugland og Appeltun-Sæhle og Carl I Hagen virker også som ubehagelige personligheter.

Var de første som falt meg inn.

laguna1365380434
Skrevet

SvenO og CowboyLaila sammen

Jeg klarte å glemme både kongen og dronningen! Du vinner! Myyye flinkere enn meg til å lage dusteliste!

;-)

Gjest Dustetråd
Skrevet

SvenO og CowboyLaila sammen

Hehe.. Jeg glemte Sven O. Han har en klar førsteplass på lista mi.

Skrevet

Åsne Seierstad

Helt enig! I tillegg kommer Marion Ravn, hvis "dust" og "stokk dum" går for det samme...

Gjest Daisy
Skrevet

Helt enig! I tillegg kommer Marion Ravn, hvis "dust" og "stokk dum" går for det samme...

Ja! Hun, ja! Hun er mer stokk dum enn dustete. Åsne har noe dustete over hele attituden sin. Men hun har sikkert mer mellom øra enn Marion.

Gjest Rap-Perran
Skrevet

Åsne Seierstad

De fleste kvinner når ikke engang Åsne til anklene. Inklusive de som sier Åsne er en dust.

Gjest maiklive
Skrevet

definer det mer..noen? er det dum? mindre begavet? eller hva?

Skrevet

Jeg klarte å glemme både kongen og dronningen! Du vinner! Myyye flinkere enn meg til å lage dusteliste!

;-)

Jeg har forresten hørt sånn privat at SvenO er en hyggelig kar. Dog er han litt tørst men helt harmløs.

Skrevet

Hehe.. Jeg glemte Sven O. Han har en klar førsteplass på lista mi.

Førsteplass har vel egentlig Høybråten selv før han kom med røykeforbudet. Men det er jo en klar sak.

Tror ikke engang den mest innbitte ikkerøyker, liker ham og dusteideene hans.

Gjest maiklive
Skrevet

Jeg har forresten hørt sånn privat at SvenO er en hyggelig kar. Dog er han litt tørst men helt harmløs.

Svein er sikkert en hyggelig kar, men han kunne jo ha tatt hensyn til sin datter.. ligget litt lavere liksom.

Skrevet

Svein er sikkert en hyggelig kar, men han kunne jo ha tatt hensyn til sin datter.. ligget litt lavere liksom.

Det er jeg helt enig i. Han burde visst bedre.

Jeg hadde ikke likt om faren min oppførte seg slik og jeg er ikke engang kjendis.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

De fleste kvinner når ikke engang Åsne til anklene. Inklusive de som sier Åsne er en dust.

ha ha ha..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...