Gjest Ari Behn, Kjell Magne Bondevik Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hvilken kjendis er mest dust? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bondevik er glætt som en ål og jeg liker ikke de politiske meningene hans. Ari Behn er en hyggelig og seriøs fyr. "Dust" - er det et ord du bruker for folk du er politisk uenig med? Eller folk du ikke liker? Dust er et uklart og lettvint ord. 0 Siter
Gjest dustetråd Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bondevik er glætt som en ål og jeg liker ikke de politiske meningene hans. Ari Behn er en hyggelig og seriøs fyr. "Dust" - er det et ord du bruker for folk du er politisk uenig med? Eller folk du ikke liker? Dust er et uklart og lettvint ord. Dust har ikke noe med politikk å gjøre, det er et ord jeg bruker om folk jeg hverken liker eller respekterer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 I betydningen mangelfull intelligens? I så fall Alex Rosen, samt alle som noen sinne har vært innvolvert i Big Brother eller Farmen. Eller Bush eller Reagan. I betydningen kjip? Det MÅ jo være Høybråthen. Svarstad Haugland og Appeltun-Sæhle og Carl I Hagen virker også som ubehagelige personligheter. Var de første som falt meg inn. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 SvenO og CowboyLaila sammen Jeg klarte å glemme både kongen og dronningen! Du vinner! Myyye flinkere enn meg til å lage dusteliste! ;-) 0 Siter
Gjest Dustetråd Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 SvenO og CowboyLaila sammen Hehe.. Jeg glemte Sven O. Han har en klar førsteplass på lista mi. 0 Siter
Carina82 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Åsne Seierstad Helt enig! I tillegg kommer Marion Ravn, hvis "dust" og "stokk dum" går for det samme... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Helt enig! I tillegg kommer Marion Ravn, hvis "dust" og "stokk dum" går for det samme... Ja! Hun, ja! Hun er mer stokk dum enn dustete. Åsne har noe dustete over hele attituden sin. Men hun har sikkert mer mellom øra enn Marion. 0 Siter
Gjest Rap-Perran Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Åsne Seierstad De fleste kvinner når ikke engang Åsne til anklene. Inklusive de som sier Åsne er en dust. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 definer det mer..noen? er det dum? mindre begavet? eller hva? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg klarte å glemme både kongen og dronningen! Du vinner! Myyye flinkere enn meg til å lage dusteliste! ;-) Jeg har forresten hørt sånn privat at SvenO er en hyggelig kar. Dog er han litt tørst men helt harmløs. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hehe.. Jeg glemte Sven O. Han har en klar førsteplass på lista mi. Førsteplass har vel egentlig Høybråten selv før han kom med røykeforbudet. Men det er jo en klar sak. Tror ikke engang den mest innbitte ikkerøyker, liker ham og dusteideene hans. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har forresten hørt sånn privat at SvenO er en hyggelig kar. Dog er han litt tørst men helt harmløs. Svein er sikkert en hyggelig kar, men han kunne jo ha tatt hensyn til sin datter.. ligget litt lavere liksom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Svein er sikkert en hyggelig kar, men han kunne jo ha tatt hensyn til sin datter.. ligget litt lavere liksom. Det er jeg helt enig i. Han burde visst bedre. Jeg hadde ikke likt om faren min oppførte seg slik og jeg er ikke engang kjendis. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 De fleste kvinner når ikke engang Åsne til anklene. Inklusive de som sier Åsne er en dust. ha ha ha.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.