siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Dust har ikke noe med politikk å gjøre, det er et ord jeg bruker om folk jeg hverken liker eller respekterer. Hva med Tommy Steine...Æsj.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Kan nevne i fleng: Nathalie i nr 19, Marion Ravn, Toppen Beck, Oddvar Stenstrøm, Vidar Lønn Arnesen og ikke minst hu derre senterpari-dama som jeg aldri husker navnet på. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bondevik er glætt som en ål og jeg liker ikke de politiske meningene hans. Ari Behn er en hyggelig og seriøs fyr. "Dust" - er det et ord du bruker for folk du er politisk uenig med? Eller folk du ikke liker? Dust er et uklart og lettvint ord. Bondevik er glatt? Jo, uten tvil. Men Ari Behn er minst like glatt - mer pysete, fislete og småfemi fyr skal man vel lete lenge etter. Jeg har vanskelig for å tro at de fyren har overvekt av mannlige hormoner. "......................." 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg har forresten hørt sånn privat at SvenO er en hyggelig kar. Dog er han litt tørst men helt harmløs. En harmløs dust. 0 Siter
ariadne Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Bondevik er glatt? Jo, uten tvil. Men Ari Behn er minst like glatt - mer pysete, fislete og småfemi fyr skal man vel lete lenge etter. Jeg har vanskelig for å tro at de fyren har overvekt av mannlige hormoner. "......................." Kanskje han har fått hjelp med hormonene sine? Jeg hører man kan dra til sørlandet og få dem justert? 0 Siter
Gjest Lyntiger Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hva med Tommy Steine...Æsj.. HAN er kvalm!! 0 Siter
shandy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Førsteplass har vel egentlig Høybråten selv før han kom med røykeforbudet. Men det er jo en klar sak. Tror ikke engang den mest innbitte ikkerøyker, liker ham og dusteideene hans. Enig, Høybråten tar førsteplassen. Så du han fisket på nyhetene i dag. Sto der å lirka, og pina fisken ved å dra ut kroken før han drepte. De lå i spannet å sprellet lenge etterpå. Er det i det hele tatt noe den fyren har greie på. Og dere andre - hvis dere føler for det: Ikke kom til meg å fortell meg at "fisk er kaldblodige, og merker ingenting, eller at det var krampetrekninger". Jada jeg vet dette bare er småtteri å henge seg opp i, men jeg kan ikke fordra den mannen. Fikk desverre ikke sett hva selve innslaget handlet om, men jeg tipper det er å prøve å true folk til å spise mer fisk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Enig, Høybråten tar førsteplassen. Så du han fisket på nyhetene i dag. Sto der å lirka, og pina fisken ved å dra ut kroken før han drepte. De lå i spannet å sprellet lenge etterpå. Er det i det hele tatt noe den fyren har greie på. Og dere andre - hvis dere føler for det: Ikke kom til meg å fortell meg at "fisk er kaldblodige, og merker ingenting, eller at det var krampetrekninger". Jada jeg vet dette bare er småtteri å henge seg opp i, men jeg kan ikke fordra den mannen. Fikk desverre ikke sett hva selve innslaget handlet om, men jeg tipper det er å prøve å true folk til å spise mer fisk. Hm, jeg liker fisk jeg men hvis han skal true meg til å spise det, slutter jeg. Da skal jeg spise fete hamburgere i steden, kjøpt i Sverige der jeg kjøper røyken min Han har forresten ikke giddet å svare på mailen min engang. Han er dust 0 Siter
shandy Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hm, jeg liker fisk jeg men hvis han skal true meg til å spise det, slutter jeg. Da skal jeg spise fete hamburgere i steden, kjøpt i Sverige der jeg kjøper røyken min Han har forresten ikke giddet å svare på mailen min engang. Han er dust Hehehe. Er du hjemme igjen nå Dorthe? Næ, det er vel en uke til - er det ikke? Har du mailet Høybråten :-) Du har vel ikke tilfeldigvis mailadressen liggende lett tilgjengelig. Kunne gjerne tenkt med den. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 De fleste kvinner når ikke engang Åsne til anklene. Inklusive de som sier Åsne er en dust. Det er det du tror ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hvorfor? Jeg kan ikke helt sette fingeren på det. Liker ikke attituden hennes. 0 Siter
Gjest Rap-Perran Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Det er det du tror ;o) Tror?? ...enkelte ting VET man, rett og slett....man trenger ikke være særlig klarsynt heller, for å registrere dette faktum... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Det er det du tror ;o) Har du lest bøkene hennes da? Synes hun er kjempeflink og kjempetøff jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hehehe. Er du hjemme igjen nå Dorthe? Næ, det er vel en uke til - er det ikke? Har du mailet Høybråten :-) Du har vel ikke tilfeldigvis mailadressen liggende lett tilgjengelig. Kunne gjerne tenkt med den. Jeg er hjemme. Her er adressen til alle stortingsrepresentantene og skriver man en mail må man skrive fullt navn og adresse for at vedkommende skal få mailen http://www.stortinget.no/om_stortinget/reprepost.html 0 Siter
Carina82 Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg er hjemme. Her er adressen til alle stortingsrepresentantene og skriver man en mail må man skrive fullt navn og adresse for at vedkommende skal få mailen http://www.stortinget.no/om_stortinget/reprepost.html Rett meg hvis jeg tar feil, men Høybråten sto da ikke på den lista der...?? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Må bli flere kategorier da: Politikere: Valgerd Svarstad Haugland har jeg i årevis hatt problemer med, nå overtar Høybråten stafettpinnen der. Carl I Hagen. Karita Bekkemellem Orheim. Musikere: Finn Kalvik. Lillebjørn Nilsen. Sputnik. Media: Hans Wilhelm Steinfeldt. Arve Juritsen. Knut Bjørnsen. Davy Wathne. De som burde beskyttes mot seg selv: Svein O. Høyby. Cowboy Laila. Kong Carl Gustav av Sverige. Svanhild Jensen. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Kan nevne i fleng: Nathalie i nr 19, Marion Ravn, Toppen Beck, Oddvar Stenstrøm, Vidar Lønn Arnesen og ikke minst hu derre senterpari-dama som jeg aldri husker navnet på. Du mener vel kanskje Anne Enger-Lahnstein?? Hun tåler heller ikke jeg... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Rett meg hvis jeg tar feil, men Høybråten sto da ikke på den lista der...?? Det er fordi Høybråten ikke er stortingsrepresentant. Han er leder for Krf, og har mailadresse [email protected] Han og Valgerd Svarstad Haugland kommer fra samme valgkrets, og det blir bråk til høsten når han vil ha hennes 1. plass på valglista, og hun ikke vil trekke seg fra sin sikre plass på stortinsvalglista. De får visst bare inn en (heldigvis) fra Krf i den valgkretsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.