Gå til innhold

Dustetråd

Gjest Ari Behn, Kjell Magne Bondevik

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

SvenO og CowboyLaila sammen

De er igrunn like tåplige hver for seg også ;-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• shandy

3

• serendipity

3

• Carina82

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

serendipity
Skrevet

Jeg syntes Dorthe Skappel er "dum", Cecilie Leganger svært "slitsom", SvennO komplett idiot og Anne Engher-Lahnstein/ Svarstad-Haugland står heller ikke på favoritt listen min.

Skrevet

Det er fordi Høybråten ikke er stortingsrepresentant.

Han er leder for Krf, og har mailadresse [email protected]

Han og Valgerd Svarstad Haugland kommer fra samme valgkrets, og det blir bråk til høsten når han vil ha hennes 1. plass på valglista, og hun ikke vil trekke seg fra sin sikre plass på stortinsvalglista. De får visst bare inn en (heldigvis) fra Krf i den valgkretsen.

Ahh, tenkte ikke så langt, jeg da... Så bare at Shandy spurte Dorthe om mailadressen til Høybråten, og da la hun ut den linken, og DER var det ingen Høybråten...

Gjest Daisy
Skrevet

Har du lest bøkene hennes da?

Synes hun er kjempeflink og kjempetøff jeg.

Nei, jeg har ikke lest bøkene hennes. Men det er ikke _det_, sikkert flink til å skrive, hun. Bare liker henne ikke.

Men jeg kan jo ikke si at jeg kjenner henne akkurat, så det kan jo hende hun er kjempegrei ;o)

Skrevet

Takk for linken :-)

Men skrev du rett til Krf.adressen da eller, brukte du [email protected] som skorpionfisken skrev. Kanskje lettere å få svar ved å skrive direkte til han.

Jeg tror jeg brukte den som skorpionfisken skrev.

gardina1365380627
Skrevet

HAN er kvalm!!

marion ravn,hun er på toppen av lista mi,så har vi kristopher schau som topper blant di mannlige,men det er mange og velge mellom,så denne lista kunne blit lang...

mariaflyfly
Skrevet

Du mener vel kanskje Anne Enger-Lahnstein?? Hun tåler heller ikke jeg...

Hun glemte jeg visst å nevne tidligere! Men jeg mente egentlig hun derre lederen de har nå. Samt hun andre berta som også er på Stortinget. Forferdelige damer!

Skrevet

Nei, jeg har ikke lest bøkene hennes. Men det er ikke _det_, sikkert flink til å skrive, hun. Bare liker henne ikke.

Men jeg kan jo ikke si at jeg kjenner henne akkurat, så det kan jo hende hun er kjempegrei ;o)

Bøkene er bra. Jeg har tidligere lest bokhandleren i Kabul og leste ut 101 dager for noen dager siden.

gardina1365380627
Skrevet

Bøkene er bra. Jeg har tidligere lest bokhandleren i Kabul og leste ut 101 dager for noen dager siden.

bøkene er veldig bra,har ikke noe formening om dama,så da er hun vel ok.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Politikere; helt klart Bonden, og Høybråten, ikke langt etter følger resten "barnehagen"!

Andre; Sven.O, Han derre Åsleik Engmark (eller no)

Skrevet

Tja, dust er ikke et ord jeg liker å bruke ... men det er jo enkelte som fremstår som rimelig korttenkte eller "blonde"..

Man har jo Svenn O. som et godt eksempel på et korttenkt menneske ... Cowboy-Laila virker ikke spesielt mye glupere. Og så kan jeg godt ta med Sputnik på lista også.

Så har vi jo Dorthe Skappel som virker litt "bimbo" (Pen for all del, men ... hun fremstår ikke som smart akkurat). Og Marion Ravn, hun burde stått mye høyere opp på lista mi ...

Og Høybråten da ... Joda, det er sikkert mange som kunne stått på denne lista...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...