Gå til innhold

Så var det gjort:) ( Br. forstørrelse)

Nussi

Anbefalte innlegg

Bare en liten hilsen fra ei som brystopr. seg ( forstørrelse) for en uke siden. Må si jeg grudde meg fryktelig, og var vel på nippen til å avbestille hele opr.

Nå har det gått 6 dager og er storfornøyd. Kunne gått tenkt meg å høre fra andre som har gjenommgått samme opr.....erf. etc.....

En sommerhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulerer! Så fint at alt gikk bra! Er litt misunnelig, lurer på å operere selv, men er fortsatt i tenkeboksen...

Hva slags implantat valgte du? Er de lagt over eller under muskel, og hvor er snittet?

Jeg har selv lyst på saltvann, lagt under muskel og helst snitt under armen, men etter det jeg kan se gjøres dette kun i Bergen og jeg bor ikke der dessverre...

Men skal på konsultasjon i august ved en lokal klinikk, er spent på hva de sier. Har liten A nå, og vil ha B -cup. Hvilken størrelse var du før/etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så fint at alt gikk bra! Er litt misunnelig, lurer på å operere selv, men er fortsatt i tenkeboksen...

Hva slags implantat valgte du? Er de lagt over eller under muskel, og hvor er snittet?

Jeg har selv lyst på saltvann, lagt under muskel og helst snitt under armen, men etter det jeg kan se gjøres dette kun i Bergen og jeg bor ikke der dessverre...

Men skal på konsultasjon i august ved en lokal klinikk, er spent på hva de sier. Har liten A nå, og vil ha B -cup. Hvilken størrelse var du før/etter?

FLOTT!! Hvilket implant valgte du (str./type)? HVa er din vekt, høyde? Etc. Jeg har selv bestilt op. i august etter 5 år i tenkeboksen, og null pupper (har ammet 3 barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...