Nussi Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare en liten hilsen fra ei som brystopr. seg ( forstørrelse) for en uke siden. Må si jeg grudde meg fryktelig, og var vel på nippen til å avbestille hele opr. Nå har det gått 6 dager og er storfornøyd. Kunne gått tenkt meg å høre fra andre som har gjenommgått samme opr.....erf. etc..... En sommerhilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henny Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Gratulerer! Så fint at alt gikk bra! Er litt misunnelig, lurer på å operere selv, men er fortsatt i tenkeboksen... Hva slags implantat valgte du? Er de lagt over eller under muskel, og hvor er snittet? Jeg har selv lyst på saltvann, lagt under muskel og helst snitt under armen, men etter det jeg kan se gjøres dette kun i Bergen og jeg bor ikke der dessverre... Men skal på konsultasjon i august ved en lokal klinikk, er spent på hva de sier. Har liten A nå, og vil ha B -cup. Hvilken størrelse var du før/etter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubel Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer! Så fint at alt gikk bra! Er litt misunnelig, lurer på å operere selv, men er fortsatt i tenkeboksen... Hva slags implantat valgte du? Er de lagt over eller under muskel, og hvor er snittet? Jeg har selv lyst på saltvann, lagt under muskel og helst snitt under armen, men etter det jeg kan se gjøres dette kun i Bergen og jeg bor ikke der dessverre... Men skal på konsultasjon i august ved en lokal klinikk, er spent på hva de sier. Har liten A nå, og vil ha B -cup. Hvilken størrelse var du før/etter? FLOTT!! Hvilket implant valgte du (str./type)? HVa er din vekt, høyde? Etc. Jeg har selv bestilt op. i august etter 5 år i tenkeboksen, og null pupper (har ammet 3 barn) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.