Gjest Er ikke egoistisk Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hva med deg er du mest førnøyd med? -Jeg er ærlig -Jeg har fint smil (har jeg hørt) -Jeg er snill -Jeg er gavmild -Har bra pupper kommer ikke på mer, er egentlig negativ for tiden. 0 Siter
alida Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har fått A på eksamen. Det er jeg mest fornøyd med akkurat nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er det ditt faste nick? Jaja... Fornøyd med puppene, rompa, låra, øynene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er det ditt faste nick? Jaja... Fornøyd med puppene, rompa, låra, øynene. *fnis* Også er jeg jo snill og ærlig da. Og flink på jobben. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har to nydelige barn. Det at jeg er alenemamma med to barn og studerer er jeg fornøyd med. 0 Siter
Gjest anna_li Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er kjempefornøyd med det meste på meg selv.. nåja.. ikke helt da.. magen kunne vært mindre.. hehe 0 Siter
Gjest Nye nick i hver tråd Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Er det ditt faste nick? Jaja... Fornøyd med puppene, rompa, låra, øynene. Skifter nick hele tiden jeg, men Edition81 er meg. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hey... jeg er fornøyd med øynene mine, puppene mine, og leggene mine!! Men er også fornøyd med det at jeg er en god lytter, god venninne og en god kjæreste...så det så! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Akkurat nå er jeg ikke fornøyd med en dritt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hmm.. Jeg innbiller meg at jeg er ganske snill.. Også tror jeg at jeg er ganske morsom å være sammen med. Jeg er impulsiv og ofte blid:-) Ellers er jeg forenøyd med ny hårfrisyre(semi) og at jeg har liggende kald kylling og både et eksemplar av mojo og en bok jeg ikke har lest enda og som jeg kan ta med meg på sofaen/senga.. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Har fått A på eksamen. Det er jeg mest fornøyd med akkurat nå. Wow - gratulerer!! Bra jobbet! Fikk selv D på kjemieksamen, men føler ikke så veldig for å skryte av den karakteren akkurat...Men er veldig glad jeg stod på den da! Hadde vært surt å ta den opp igjen.. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med det meste i livet mitt. Det er en SKJØNN følelse..Har hatt det ganske pyton, med seperasjon og diverse annet.. Men nå kan jeg med hånden på hjertet si at livet er herlig! c") 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er snill, sjarmerende, morsom, og i tillegg er jeg ufattelig god i senga. 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er snill, sjarmerende, morsom, og i tillegg er jeg ufattelig god i senga. God i senga, det er jeg og 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 God i senga, det er jeg og Det er flott å være god i senga, men man blir ikke rik på det. 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Det er flott å være god i senga, men man blir ikke rik på det. Vi kan jo i teorien bli rike på det.. hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Vi kan jo i teorien bli rike på det.. hehe Hvis du er jente kan du det. Jeg er gutt og sliter litt mer. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Jeg glemmer for øvrig en ting: Selv om vi ikke blir rike på det selv, så føler partnerne våre seg rike etter en natt. Rikdom kan tross alt være så mye mer enn penger! 0 Siter
Gjest tør jeg skrive nicket mitt Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 At jeg aldri låner penger av noen, uansett hvor blakk jeg er. Og at ungene aldri er sultne. 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hvis du er jente kan du det. Jeg er gutt og sliter litt mer. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Jeg glemmer for øvrig en ting: Selv om vi ikke blir rike på det selv, så føler partnerne våre seg rike etter en natt. Rikdom kan tross alt være så mye mer enn penger! Jeg er jente ja.. Har vel ikke vurdert å tene penger på det, men ettersom jeg er singel må jeg snart gjøre noe drastisk. Blir jo helt utav trening 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Jeg er jente ja.. Har vel ikke vurdert å tene penger på det, men ettersom jeg er singel må jeg snart gjøre noe drastisk. Blir jo helt utav trening Da er vi to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.