Gjest Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 ...synes det var tilfredsstillende at Anne-Kat Herland fikk ubetinget fengsel? Hadde vært ille om hun slapp billigere unna fordi hun er kjendis. 0 Siter
Gjest tomineline Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hun fikk jo strengere straff enn noen får ved overgrep mot barn !!!! 0 Siter
Gjest meti Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hun fikk jo strengere straff enn noen får ved overgrep mot barn !!!! Forundrer meg ikke om TV2 lager liveshow fra innsiden av fengselsmurene... 0 Siter
fresja Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Forundrer meg ikke om TV2 lager liveshow fra innsiden av fengselsmurene... Det så jeg da på TV forleden dag; var det et gammelt opptak fra NRK, tro? 0 Siter
Hekta Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 helt greit. "Den omfattende mediedekningen i etterkant, som Hærlands forsvarer argumenterte med burde virke i hans klients favør, påvirket ikke straffeutmålingen noe særlig." Pøh, hennes eget valg at hun er i medias søkelys fra tid til annen. Hun må jo regne med at det blir skriveri når hun gjør noe galt. Kvinnfolk ass :-p http://www.dagbladet.no/kultur/2004/06/08/399965.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.