Gå til innhold

Supertråd

Anbefalte innlegg

Gjest Edition81
Skrevet

Hva er supert?

Jeg syns det er helt supert at jeg snart, om to uker, er ferdig på skolen

Fortsetter under...

monique1365380367
Skrevet

For min del, så er det supert at begge barna mine skal på ferie til sin far i 2 uker.....det skal bli herlig med litt tid for meg selv!!

Gjest tenker bare på penger
Skrevet

Supert at det er lønningsdag om noen få dager og at skattepengene kommer!

Gjest Lyntiger
Skrevet

Det er supert at jeg får feriepengene mine om 2 uker slik jeg kan kjøpe meg ny mobil og masse nye klær :)

Gjest labbetussa
Skrevet

For min del, så er det supert at begge barna mine skal på ferie til sin far i 2 uker.....det skal bli herlig med litt tid for meg selv!!

Det er supert at jeg skal på ferie til et varmt og deilig land snart, så er det supert at jeg har en jobb, snille unger, flott mann, gode venner, at jeg er frisk og at det er SOMMER :)

Skrevet

Blir det samme som labbetuss.Det er supert at jeg har tre flotte barn,kjekk mann,er frisk, været er fint, snart er det ferie,vi får den nye båten vår denne uka.

Annonse

Gjest lever livet
Skrevet

At jeg skal ut å grille i en bortgjemt park sammen med elskeren min, så skal vi ha det skikkelig koselig!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

det er supert at jeg har funnet meg en super kjæreste, og at det ser ut til at vi passer ganske supert sammen.

Ellers er det ikkenoe. Ikke akkurat supert iallfall.

Bortsett fra at det er lyst og varmt og at det er på starten av sommeren

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...