Gjest Edition81 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Hva er supert? Jeg syns det er helt supert at jeg snart, om to uker, er ferdig på skolen 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 For min del, så er det supert at begge barna mine skal på ferie til sin far i 2 uker.....det skal bli herlig med litt tid for meg selv!! 0 Siter
Gjest tenker bare på penger Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Supert at det er lønningsdag om noen få dager og at skattepengene kommer! 0 Siter
Gjest Lyntiger Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Det er supert at jeg får feriepengene mine om 2 uker slik jeg kan kjøpe meg ny mobil og masse nye klær 0 Siter
Gjest labbetussa Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 For min del, så er det supert at begge barna mine skal på ferie til sin far i 2 uker.....det skal bli herlig med litt tid for meg selv!! Det er supert at jeg skal på ferie til et varmt og deilig land snart, så er det supert at jeg har en jobb, snille unger, flott mann, gode venner, at jeg er frisk og at det er SOMMER 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Blir det samme som labbetuss.Det er supert at jeg har tre flotte barn,kjekk mann,er frisk, været er fint, snart er det ferie,vi får den nye båten vår denne uka. 0 Siter
Gjest lever livet Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 At jeg skal ut å grille i en bortgjemt park sammen med elskeren min, så skal vi ha det skikkelig koselig! 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 det er supert at jeg har funnet meg en super kjæreste, og at det ser ut til at vi passer ganske supert sammen. Ellers er det ikkenoe. Ikke akkurat supert iallfall. Bortsett fra at det er lyst og varmt og at det er på starten av sommeren 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg synes det er supert at det er sommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.