Gjest Valnøtt Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har svært begrenset erfaring med trening, men trener for tiden i helsestudio med apparater. Dette er imidlertid både dyrt og lite praktisk for meg, det vil være langt bedre med et trimrom hjemme. Men hva setter man så inn på trimrommet? Vi har sett på et såkalt multigymapparat fra Weider. Det koster 5000 kroner, og ser ut til å kunne trene de fleste muskelgrupper. Er det noen som har erfaring med dette? I tillegg har vi ergometersykkel som er tenkt å være det apparatet vi trener kondis på. Er vi greit og praktisk utstyrt da? Takknemlige for svar - vi er som sagt temmelig grønne på dette :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Mange av disse multiapparatene er helt greie, de. Men det sier seg selv at hvis man klemmer inn 20 øvelser på ett eneste apparat, så blir det sjelden mer enn brukbart pr. øvelse. Men hvis man ikke har de helt store målene er det ingenting i veien med slike apparater. Og har man store mål, så kan man alltids komplettere med noen ekstra småting for de øvelsene apparatet ikke er så bra på. Det vil ikke bli like bra som på et treningsstudio, men kan fint bli bra nok for folk flest. "..........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin_04 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg kjøpte engang et slikt multigym apperat hos mobech, har det enda liggende i deler en plass. Problemet er at vektmagasinet fort blir for smått, og at det er kjedelig og bruke, og har dårlig treningseffekt i forhold til løse vekter, og frittstående apperater på sats. En stang for kroppshevinger, skråbrett for situps, og benk m vektstang for benkpress og andre øvelser, og noen manualer med utskiftbare vekter er nok et bedre valg for hjemmebruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.