Spørsmålstegn Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har i noe tid oppdaget blod i avføringen. Har en datter på 1 år, og har trodd at det måtte være hemorider. Men, i det siste har det blitt mer blod. Nå er det til dels masse frisk blod som kommer når jeg går på do. Vannet blir rødt. Er dette noe jeg bør sjekke med legen? Føler meg ellers frisk og opplagt, har ingen sykdommer/plager. Har hatt sårhet/kløe rundt endetarmen, men ikke smerter som jeg føler skulle tilsvare så mye blod. Blør ikke utenom når jeg går på do. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Man skal alltid undersøkes når det kommer blod fra endetarmen. Selv om det mest sannsynlig er enten en rift eller hemoroide. Bedre med en tur for mye, tross alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Friskt blod etter avføring er sjelden noe farlig, men diagnosen bør være sikker. Antakelig dreier det seg om indre hemorider eller et karnøste. Synes du skal be legen din om en sjekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.