Gjest middagsforslag Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 FU: Hva bruker dere spise til middag? 0 Siter
Gjest variasjon - ingen vane Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg bruker ikke spise noe til middag. Jeg spiser *forskjellige* middager hele tiden, alt etter smak og behag. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Alt mulig. Idag skal vi ha fiskesuppe, igår hadde vi en slags "restepanne" 0 Siter
Lucretia Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Å, det varierer i det uendelige. I går hadde jeg spaghetti med squash og pesto. Idag tror jeg det blir blomkålsuppe, hovedsaklig for å bli kvitt melken i kjøleskapet før den går ut på dato.. 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 grandis eller grønnsaksuppe idag skal vi ha fiskeboller,enkelt,men det er alltid like godt,også min kresene sønn spiser dette. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 I dag skal vi ha en "klassiker" hjemme hos oss, kalkunkjøttboller med potetmos. Egentlig er ikke jeg så glad i sånt, men ungene elsker det. Derfor har vi det relativt ofte, ca annen hver uke kanskje... Ellers spiser vi mye forskjellig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 I dag skal vi ha svinekoteletter kjøpt i sverige til 29.90 kr pr kg og potetsalat. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Spaggetti med pøleser i spaggettisaus.... det er det som er i mitt kjøleskap... ingenting mere... så da blir det, det! 0 Siter
soleil Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Thai kyllinggryte med svinekjøtt istedenfor kylling. Ris til. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Jeg bruker ikke spise noe til middag. Jeg spiser *forskjellige* middager hele tiden, alt etter smak og behag. Vi spiser mye fisk. I dag var det min tur til å lage mat: 1 blokk frossen sei, 1 løk, 1 båt hvitløk, 1 boks tomater, noen bunter broccoli, olje, svartpepper, salt, div. urter. Kokte poteter. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Kjøttboller med fløtesaus og potetstappe + salat og tyttebærsyltetøy Taco Hamburger Suppe Spaghetti og kjøttdeig wok pannekaker lasagne pytt i panne nudler ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.