Gå til innhold

FU: Hva bruker dere spise til middag?

Anbefalte innlegg

Gjest middagsforslag
Skrevet

FU: Hva bruker dere spise til middag?

Gjest variasjon - ingen vane
Skrevet

Jeg bruker ikke spise noe til middag. Jeg spiser *forskjellige* middager hele tiden, alt etter smak og behag.

serendipity
Skrevet

Alt mulig. Idag skal vi ha fiskesuppe, igår hadde vi en slags "restepanne"

Skrevet

Å, det varierer i det uendelige. I går hadde jeg spaghetti med squash og pesto. Idag tror jeg det blir blomkålsuppe, hovedsaklig for å bli kvitt melken i kjøleskapet før den går ut på dato..

gardina1365380627
Skrevet

grandis eller grønnsaksuppe

idag skal vi ha fiskeboller,enkelt,men det er alltid like godt,også min kresene sønn spiser dette.

Gjest Uglemor
Skrevet

I dag skal vi ha en "klassiker" hjemme hos oss, kalkunkjøttboller med potetmos. Egentlig er ikke jeg så glad i sånt, men ungene elsker det. Derfor har vi det relativt ofte, ca annen hver uke kanskje... Ellers spiser vi mye forskjellig.

Skrevet

I dag skal vi ha svinekoteletter kjøpt i sverige til 29.90 kr pr kg og potetsalat.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Spaggetti med pøleser i spaggettisaus.... det er det som er i mitt kjøleskap... ingenting mere... så da blir det, det!

Skrevet

Thai kyllinggryte med svinekjøtt istedenfor kylling. Ris til.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg bruker ikke spise noe til middag. Jeg spiser *forskjellige* middager hele tiden, alt etter smak og behag.

Vi spiser mye fisk. I dag var det min tur til å lage mat: 1 blokk frossen sei, 1 løk, 1 båt hvitløk, 1 boks tomater, noen bunter broccoli, olje, svartpepper, salt, div. urter.

Kokte poteter.

Gjest Daisy
Skrevet

Kjøttboller med fløtesaus og potetstappe + salat og tyttebærsyltetøy

Taco

Hamburger

Suppe

Spaghetti og kjøttdeig

wok

pannekaker

lasagne

pytt i panne

nudler ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...