Gå til innhold

Macademianøtter

mess

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sikkert vært oppe før, men jeg spør for det :o).

Hvor mye skal til før det er snakk om at det virker? Sånn jeg har forstått det skal vel nøttene virke inn på forbrenningen? Jeg kan ta feil. Takknemlig for svar.

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bennythebunny

hmm har aldri hørt at de skal virke inn på forbrenningen. Men de er jo veldig gode så det hadde jo vært supert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrenning vet jeg ikke noe om..men nøtter inneholder mye sundt fett og derfor bedre enn mye annet!! En liten håndfull om dagen skal være bra, og kan redusere behovet for småspising!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må ha misforstått. Nøttene øker ikke forbrenningen. Men nøtter inneholder sundt fett.

Men du skal allikevel ikke spise for mye nøtter, for nøtter inneholder ca. 600 kcal pr. 100 gr.

En håndfull en gang om dagen kan spises med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må ha misforstått. Nøttene øker ikke forbrenningen. Men nøtter inneholder sundt fett.

Men du skal allikevel ikke spise for mye nøtter, for nøtter inneholder ca. 600 kcal pr. 100 gr.

En håndfull en gang om dagen kan spises med god samvittighet.

De fleste som selger de nøttene skriver at de øker forbrenningen..

Sikkert derfor de koster 140,- hektoet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...