mess Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei. Har sikkert vært oppe før, men jeg spør for det ). Hvor mye skal til før det er snakk om at det virker? Sånn jeg har forstått det skal vel nøttene virke inn på forbrenningen? Jeg kan ta feil. Takknemlig for svar. hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bennythebunny Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hmm har aldri hørt at de skal virke inn på forbrenningen. Men de er jo veldig gode så det hadde jo vært supert:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Forbrenning vet jeg ikke noe om..men nøtter inneholder mye sundt fett og derfor bedre enn mye annet!! En liten håndfull om dagen skal være bra, og kan redusere behovet for småspising! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Marit Christensen slanket seg visst bl.a. ved hjelp av Macadamianøtter. Men de er dyre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tror nok du må ha misforstått. Nøttene øker ikke forbrenningen. Men nøtter inneholder sundt fett. Men du skal allikevel ikke spise for mye nøtter, for nøtter inneholder ca. 600 kcal pr. 100 gr. En håndfull en gang om dagen kan spises med god samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Tror nok du må ha misforstått. Nøttene øker ikke forbrenningen. Men nøtter inneholder sundt fett. Men du skal allikevel ikke spise for mye nøtter, for nøtter inneholder ca. 600 kcal pr. 100 gr. En håndfull en gang om dagen kan spises med god samvittighet. De fleste som selger de nøttene skriver at de øker forbrenningen.. Sikkert derfor de koster 140,- hektoet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.