Gå til innhold

Bekymret for mannen min

Anbefalte innlegg

Gjest jente24år
Skrevet

Mannen min var nylig hos legen fordi han er så mye plaget med hodepine. Det ble tatt en del blodprøver og det viste seg at han hadde vært igjennom leverbetennelse a og b. Blodprøvene viste også for høye verdier av et eller annet, husker ikke hva. Han fikk henvisning til ultralyd. Jeg spurte legen hva de høye verdiene kunne tyde på, men han sa det var vanskelig å si. Men i og med at mannen min blir sendt til ultralyd frykter jeg at legen mistenker kreft eller noe sånnt... Hva ellers kan man se på ultralyd?

Legen spurte også mannen min om han hadde hatt div. symptomer som jeg etterpå har lest på internett at er symptomer på kreft. Mannen min kunne heldigvis svare nei på spørsmålene...men likevel er jeg jo redd såklart.

Han hadde en del vondt midt i brystet en periode (ikke sterke smerter), men det begynner å bli ganske lenge siden nå. Han føler seg ellers frisk, og har ikke gått ned i vekt. Han er bare 26 år. Jeg går rundt og tenker på han hele tiden og gråter bare av tanken på om det kan være noe alvorlig. Han har time til UL på fredag og svarene kommer ikke før etter en uke. Har noen noe betryggende å si mens jeg venter? Jeg er så bekymret...

Fortsetter under...

Skrevet

Ultralyd av leveren vil kunne vise i hvor stor grad/ om leverbetennelsen har påvirket leveren hans, og er en naturlig del av utredningen i hans symptombilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...