Gå til innhold

Kjekke menn / Betty Blue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Så fint for meg at veien ikke er så lang dit da:)

Monstertruck
Skrevet

Så fint for meg at veien ikke er så lang dit da:)

Meg også. Ca 10 minutter !

Må nok tilfeldigvis på brokiosken og kjøpe soft-is noen ganger.

Skrevet

Meg også. Ca 10 minutter !

Må nok tilfeldigvis på brokiosken og kjøpe soft-is noen ganger.

Er det der de skal spille inn.... Hmmm kansje ferien går til Bya i sommer da:) må bare ta en ferge :)

Monstertruck
Skrevet

Er det der de skal spille inn.... Hmmm kansje ferien går til Bya i sommer da:) må bare ta en ferge :)

Det er visst ikke avgjort ennå, dessuten tror jeg det er neste år i tilfelle. Men de selger vel is da også :o)

Bare jeg slipper se bilde av reiselivssjef Devold håndhilse med Cusack i avisa. URK !

Lurer på om han er en sånn bittelav filmstjerne som mange viser seg å være. Sylvester Stallone er visstnok kjempelav.

Skrevet

Det er visst ikke avgjort ennå, dessuten tror jeg det er neste år i tilfelle. Men de selger vel is da også :o)

Bare jeg slipper se bilde av reiselivssjef Devold håndhilse med Cusack i avisa. URK !

Lurer på om han er en sånn bittelav filmstjerne som mange viser seg å være. Sylvester Stallone er visstnok kjempelav.

Mel Gibson og, måtte stå på kasse for å bli høyere en Goldi Hawn... til min Mors store fortvilelese....

Devold ja, kansje du skulla ha snappa jobben hans før den tid;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...