Monstertruck Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 http://www.smp.no/artikkel.asp?page=1024&item=62813 Kommer Cusack til landet er det vel ingen tvil hvor du skal legge ferien det året ? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Så fint for meg at veien ikke er så lang dit da:) 0 Siter
Monstertruck Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Så fint for meg at veien ikke er så lang dit da:) Meg også. Ca 10 minutter ! Må nok tilfeldigvis på brokiosken og kjøpe soft-is noen ganger. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Meg også. Ca 10 minutter ! Må nok tilfeldigvis på brokiosken og kjøpe soft-is noen ganger. Er det der de skal spille inn.... Hmmm kansje ferien går til Bya i sommer da:) må bare ta en ferge 0 Siter
Monstertruck Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Er det der de skal spille inn.... Hmmm kansje ferien går til Bya i sommer da:) må bare ta en ferge Det er visst ikke avgjort ennå, dessuten tror jeg det er neste år i tilfelle. Men de selger vel is da også ) Bare jeg slipper se bilde av reiselivssjef Devold håndhilse med Cusack i avisa. URK ! Lurer på om han er en sånn bittelav filmstjerne som mange viser seg å være. Sylvester Stallone er visstnok kjempelav. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det er visst ikke avgjort ennå, dessuten tror jeg det er neste år i tilfelle. Men de selger vel is da også ) Bare jeg slipper se bilde av reiselivssjef Devold håndhilse med Cusack i avisa. URK ! Lurer på om han er en sånn bittelav filmstjerne som mange viser seg å være. Sylvester Stallone er visstnok kjempelav. Mel Gibson og, måtte stå på kasse for å bli høyere en Goldi Hawn... til min Mors store fortvilelese.... Devold ja, kansje du skulla ha snappa jobben hans før den tid;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.