Gå til innhold

j**** NRK

Anbefalte innlegg

Gjest Duste Norge
Skrevet

Hørte på nyhetene i dag at NRK kanskje skal øke lisensen... TIL 2000 KR... Er det mulig!?

Kan jeg "kutte" ut NRK hvis så skjer.. Er vi nødt til å ha NRK, eller kan jeg la være å betale, og så går det i svart, noe som er helt greit for meg!!

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

18

• laguna1365380434

6

• Sør

5

• tiliti

5

Skrevet

Har du TV er du dessverre nødt til å betale, uansett. Det er det som er så idiotisk.

Skrevet

Det som skjer om du lar være å betale er at du ender opp med en regning som er mange ganger større. Skulle ønske at det var så enkelt.

Gjest Sniff
Skrevet

Det høres jo ille ut med 2000 kr,- men det er faktisk bare en økning på ca 100 kr,- så det er ikke selve økningen som er problemet....

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Du får gjøre som mange andre, boikotte!!!!

Det har jeg gjort!

Hele familien min deler lisens:) alle apparater står på et familiemedlem, og vi deler regninga;)

Gjest Duste Norge
Skrevet

Det har jeg gjort!

Hele familien min deler lisens:) alle apparater står på et familiemedlem, og vi deler regninga;)

Hehe.. Det var faktisk ganske lurt... Men hvordan kan vi få til det nå da, når vi alle har registrert tv hver for oss?? Skal vi bare ringe NRK og si at vi ikke har tv mer??? hmmmm.....

Annonse

Skrevet

Hehe.. Det var faktisk ganske lurt... Men hvordan kan vi få til det nå da, når vi alle har registrert tv hver for oss?? Skal vi bare ringe NRK og si at vi ikke har tv mer??? hmmmm.....

Det vi gjorde var å kjøpe tv på et navn, alle radioer (ja radioer) dvd, video, alt som forretningene melder inn, står på en person...

Du kan melde inn at du har solgt tv din privat... og at du nå ikke har det lenger... husker ikke åssen dette ble gjort da det var min "sleipe" søster som kom med dette forslaget og det er henne det står på:) men jeg kan jo spørr henne:)

Gjest Duste Norge
Skrevet

Det vi gjorde var å kjøpe tv på et navn, alle radioer (ja radioer) dvd, video, alt som forretningene melder inn, står på en person...

Du kan melde inn at du har solgt tv din privat... og at du nå ikke har det lenger... husker ikke åssen dette ble gjort da det var min "sleipe" søster som kom med dette forslaget og det er henne det står på:) men jeg kan jo spørr henne:)

Syntes det der var en genial ide.. Er intressert i å høre hvordan søster din fikk det til... Lurer NRK med GLEDE jeg...

Skrevet

Det er j**** vanskelig å bare ringe å si at du har solgt TV`n . Jeg solgte min, ringte til dem, sendte mail til dem. Men neida. De lo av meg på telefonen!! Fikk giro allikevel.Jeg betalte ikke. og gjorde samme prosedyre om igjen. Til slutt fikk jeg regning fra SI. Ganske mye høyere enn utgangspunktet.

Og søsteren min fikk regning fra NRK, PÅ EN ADRESSE HUN ALDRI HADDE BODD PÅ! Hun var 18 og bodde hjemme. Det trodde de heller ikke på.

Helt enig med "Duste Norge" : J*** NRK!!

Gjest QuePasta
Skrevet

Det har jeg gjort!

Da er det ikke rart lisensen blir dyrere....

Skrevet

Hva vet du om alle bor hjemme?

Gjør ikke det da!

Men jeg har betalt min del lisens, faktisk for resten av livet!

Og de tror heller ikke at min farmor er død, og sender regninger på regninger på regninger!

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Har ikke betalt lisens i hele mitt liv jeg... har bodd for meg selv med tv i 9år...

Gjest QuePasta
Skrevet

Hva vet du om alle bor hjemme?

Gjør ikke det da!

Men jeg har betalt min del lisens, faktisk for resten av livet!

Og de tror heller ikke at min farmor er død, og sender regninger på regninger på regninger!

Det var ikke sånn ment. Men det er jo ikke så merkelig at lisensen blir dyrere hvis fler og fler lar være å betale.

Annonse

Skrevet

Det var ikke sånn ment. Men det er jo ikke så merkelig at lisensen blir dyrere hvis fler og fler lar være å betale.

Man tager hva man haver! Og livskvalitet ja det unner jeg meg selv i en ellers så jævlig hverdag!

Om jeg skulle ha prioritert lisensen, ja så hadde jeg ikke hatt penger til å fø meg selv, selv om jeg ikke har råd til det heller!

Skrevet

2000,- for at vi fortsatt skal kunne ha en reklamefri rikskanal, er billig.

Gjest Jeg er bare den jeg er!
Skrevet

Ja de er noen jevla duster, de ringte å maste her på meg to ganger og spurte om jeg ikke så på tv, jo sa jeg, jammen hvorfor betaler du da ikke lisens, så svarte jeg at kanskje grunnen var at samboer gjorde det. Så ringte de igjen ei uke etterpå med samme spm?? hallo dustehodene kunne jo ha notert ned at de hadde ringt oss og at alt var i orden. Uansett den helvetes lisensen burde vært borte for lenge siden, de som har parabol betaler jo for hele pakken inkludert nrk, så må de liksom betale egen til nrk??? det er sykt, NRK er noe dritt.

Gjest mor i sep
Skrevet

når en kjøper nytt tv i en elkjøp butikk el. så må en jo registrere seg.

(vi registrerte vårt tv på svigermor)

men om en kjøper ett relativt nytt tv brukt i avis eller brukthus el. må en registrere seg der og da og betale lisens??

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ser gladlig litt reklame for 2000 kroner

Gjest Duste Norge
Skrevet

Men 2000 for en kanal jeg ALDRI ser på er DYRT! Kan heller betale for de andre, tv2,tv3, tvn, +++ Men NRK står aldri på hos meg, og da må jeg si jeg ble provosert da jeg hørte at lisensen skal stige...

Kan stappe hele NRK opp en viss plass for min del...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...