Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ok, har ikke sett noe i avisen om at de skal teste ut flyalarmen!!! Og nå UUUUUUUUUUler den, som pokker!!! Kan ikke se fly da men.... 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Man får si som Bush:Sikkert AlQaida!!! 0 Siter
tonil Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hørte det på nyhetene på tv både i går kveld og på radioen nå at det skulle være prøve 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Oi, syntes det hørtes ut som flyalarmen ja. Men den stoppet jo med en gang? Skal man ikke slå på radioen da? 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hørte det på nyhetene på tv både i går kveld og på radioen nå at det skulle være prøve Da slår jeg ikke på radioen ) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hørte det på nyhetene på tv både i går kveld og på radioen nå at det skulle være prøve Phu.... roer nervene masse.... Sånn går det når man ikke ser på tv fordi eksamen er viktigere;) ehee... 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det har vært varslingsprøve annen onsdag i juni siden jeg var liten. Altså siden midt i den mørke middelalderen. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det har vært varslingsprøve annen onsdag i juni siden jeg var liten. Altså siden midt i den mørke middelalderen. Ok, DET har ikke jeg fått med meg! Men så kommer jo også jeg fra det forrige århundrede;) Og hørselen kan være sviktet:) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ok, DET har ikke jeg fått med meg! Men så kommer jo også jeg fra det forrige århundrede;) Og hørselen kan være sviktet:) hehe, samme her. Skulle dette være over hele Norge? Har ikke hørt alarmen engang jeg... 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 hehe, samme her. Skulle dette være over hele Norge? Har ikke hørt alarmen engang jeg... Hørte den veldig godt jeg da! Med et fikk jeg en sånn ekkel følelse, men bare fordi jeg ikke kunne huske å ha sett noe om det noen plass!!! Puuuster lettet ut!!! 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hørte den veldig godt jeg da! Med et fikk jeg en sånn ekkel følelse, men bare fordi jeg ikke kunne huske å ha sett noe om det noen plass!!! Puuuster lettet ut!!! Ja, våknet selv av alarmen, kikket på klokka: Jo, den var 12. Da kan man ta det med ro, og så sov jeg litt lenger Hadde heller ikke hørt noe om det på forhånd. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jo takk, for distriktet her står alarmen på taket mitt, altså rett over stuen min. Du si at vi er de første som hører om det blir krig, noe som har blitt behørig omtalt her tidligere. Det verste var, for å bli rimelig personlig, at denne testen traff jo blink da. Med barnet i barnehagen og kona hjemme fra jobb var det duket for litt fred og ro, fin frokost, lang dusj og....ja, litt tid for oss selv. Det er ikke ofte altså. Da alarmen gikk var vi selvsagt opptatt med andre ting dah.... Make love not war, var det ikke slik det var?*L* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.