Gjest bankerott Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Har 200 kr igjen på kortet mitt. Det skal vare til 12.juni - lønningen. Har ikke kreditt på kortet, men vet det går an å overtrekke enkelte butikker/bensinstasjoner som ikke har kontakt med bankterminalen. Skulle så gjerne fått ut 500 slik at jeg klarer meg frem til da... Noen som vet hvor jeg kan gjøre dette? Litt sleipt ja, jeg vet det...men det rettes jo opp like etter. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tror faktisk ikke det er noen steder dette går an. Hvertfall ikke ta UT penger - kanskje du finner et sted det går an å handle varer og overtrekke. 0 Siter
Gjest Svindler kun meg selv Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det går fint an. Selv har jeg sparebank1 konto, så jeg tok ut penger på dnb minibank. Hadde par hundre kr på kontoen. Den klarte ikke å registrere med en gang, så jeg tok ut (ikke hele summen) mange ganger rett etter hverandre. Det funka for meg i hvert fall. 0 Siter
Gjest snuhdg Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tror faktisk ikke det er noen steder dette går an. Hvertfall ikke ta UT penger - kanskje du finner et sted det går an å handle varer og overtrekke. Å joda, det går an..Flere bensinstasjoner har særlig mulighet for dette. Eks: Du har 200 kr på kort, men kjøper noe for 20 kroner. Spør deretter om å få ut 500 ekstra f.eks. Går det ikke, nei så har du uansett 20 kr å kunne betale. Lykke til :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det går fint an. Selv har jeg sparebank1 konto, så jeg tok ut penger på dnb minibank. Hadde par hundre kr på kontoen. Den klarte ikke å registrere med en gang, så jeg tok ut (ikke hele summen) mange ganger rett etter hverandre. Det funka for meg i hvert fall. jøss. det skal jeg også prøve! 0 Siter
Gjest mor i sep Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 jeg har dnb bankkort og postbanken sin minibank er min sjelevenn om jeg skulle ha litt lite cash=) 0 Siter
Gjest bankerott Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Statoil på Alexander Kiellands plass ikke alle bor i oslo... ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Å joda, det går an..Flere bensinstasjoner har særlig mulighet for dette. Eks: Du har 200 kr på kort, men kjøper noe for 20 kroner. Spør deretter om å få ut 500 ekstra f.eks. Går det ikke, nei så har du uansett 20 kr å kunne betale. Lykke til :-) Skjønte ikke den helt. Du kan ta ut mer enn du har på bensinstasjoner? Er det det du mener? Ikke på shell og statoil hvertfall. Gikk an før vet jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 ikke alle bor i oslo... ;-) men jeg bor der og det er det eneste stedet jeg vet om ;o) Jeg har ikke prøvd andre steder jeg. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Statoil på Alexander Kiellands plass Vås. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Vås. jeg har ikke vært der men vet det er vanlig å gå dit når man har lite penger på kortet. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg veit ikke om noen steder, men jeg husker de gode gamle dager da jeg hadde oversikt over hvilke minibanker som det gikk an å overtrekke i:-) Kredittkassas minibank oppe ved Kremmerhuset, og DNCs minibank utafor gamle polet. Det var venner i nøden:-) Ja, i Tønsberg snakker jeg om. Ser at noen foreslår Postbanken. Det skal jeg teste seinere i kveld. Er nemlig blakk som en gammal fjording. 0 Siter
mAd Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tolvte juni er jo på lørdag? Ergo pengene kommer mest sannsynlig på fredag som er i overimorra.. klarer du deg ikke på 200kr i to dager? :-O (Jeg får også penger den tolvte, og hadde vært veldig glad om jeg hadde så "mye" på konto;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Tolvte juni er jo på lørdag? Ergo pengene kommer mest sannsynlig på fredag som er i overimorra.. klarer du deg ikke på 200kr i to dager? :-O (Jeg får også penger den tolvte, og hadde vært veldig glad om jeg hadde så "mye" på konto;) Jeg tenkte det samme som deg. Hva bruker man så mye penger på en onsdag ettermiddag og en torsdag? Jeg handla i går, og måtte dele opp summen og betale litt med mitt kort og litt med sambo sitt kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.