Gjest tjohooo Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Har flyttet, og rotet bort kodekortet. Mulig det ligger i en pappeske, men har ikke tid til å lete etter det. Dersom det ikke finnes noen synske sjeler her som kan fortelle hvor det er, kan noen fortelle meg hvor fort man får et nytt et? 0 Siter
Gjest gullgull Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 I en filial får du det i hånda der og da (i hvert fall i gjensidige nor). De gjør det gamle ugyldig med et tastetrykk, og registrerer et nytt på deg som du kan ta med. Veldig raskt altså. Hvis du må ha det i posten er det bare å ringe, så de får sendt det så fort som mulig. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 I en filial får du det i hånda der og da (i hvert fall i gjensidige nor). De gjør det gamle ugyldig med et tastetrykk, og registrerer et nytt på deg som du kan ta med. Veldig raskt altså. Hvis du må ha det i posten er det bare å ringe, så de får sendt det så fort som mulig. Jepp, får det rett i hånda hos Sparebank 1 også. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Det ligger nederst i den plastposen som du brukte da du rasket med deg alle de småtingene som lå strødd omkring i siste liten før du flytta....I kroken på gulvet ute i boden. (Flytta selv for noen måneder siden, og finner ennå ting i plastposer). 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker Gjensidige Nor og får det med en gang hvis jeg går i den filialen jeg "hører til". 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jepp, får det rett i hånda hos Sparebank 1 også. Da er du jammen meg heldig! 0 Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jepp, får det rett i hånda hos Sparebank 1 også. Og hos Sparebanken Sør 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.