Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Kan man slette den funksjonen som gjør at maskinen automatisk foreslår tidligere brukernavn når man taster inn en bokstav som begynner med et nick tidligere brukt på maskinen? Utrolig dårlig setning, men håper noen skjønner hva jeg mener. Helst litt fort ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Du har vel egentlig to muligheter: Slå av autofullfør (slik at all automatisk fullføring forsvinner) eller merke det gamle nicket og trykke Delete-knappen sånn at bare dette nicket forsvinner. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Du har vel egentlig to muligheter: Slå av autofullfør (slik at all automatisk fullføring forsvinner) eller merke det gamle nicket og trykke Delete-knappen sånn at bare dette nicket forsvinner. Hvordan sletter man autofullfør da? 0 Siter
Gjest slettetast Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 IE: Verktøy > Alternativer > Generelt > Slett logg / Slett filer / Slett innstillinger / Slette informasjonskapsler. Innhold > Autofullfør > Tilbakestill skjemaer / Fjern passord. Opera: Tools > Preferences > History and cache > Empty / Empty / Empty now 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 IE: Verktøy > Alternativer > Generelt > Slett logg / Slett filer / Slett innstillinger / Slette informasjonskapsler. Innhold > Autofullfør > Tilbakestill skjemaer / Fjern passord. Opera: Tools > Preferences > History and cache > Empty / Empty / Empty now Takk - du er en knupp! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 IE: Verktøy > Alternativer > Generelt > Slett logg / Slett filer / Slett innstillinger / Slette informasjonskapsler. Innhold > Autofullfør > Tilbakestill skjemaer / Fjern passord. Opera: Tools > Preferences > History and cache > Empty / Empty / Empty now MEN jeg slettet for mye logg, tror jeg. Nå ble alle innleggene jeg har lest blå igjen... jaja 0 Siter
Gjest slettetast Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 MEN jeg slettet for mye logg, tror jeg. Nå ble alle innleggene jeg har lest blå igjen... jaja Du sletter alle spor. Gjorde det noe? Nå har du jo ryggen fri ;-) 0 Siter
citoyen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 IE: Verktøy > Alternativer > Generelt > Slett logg / Slett filer / Slett innstillinger / Slette informasjonskapsler. Innhold > Autofullfør > Tilbakestill skjemaer / Fjern passord. Opera: Tools > Preferences > History and cache > Empty / Empty / Empty now Alternativ for Opera: Tools > Delete private data 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Du sletter alle spor. Gjorde det noe? Nå har du jo ryggen fri ;-) Neida, gikk greit det. Takk for hjelpen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.