Gjest aztra Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg er 23 år med gos helse forøvrig og har alltid hatt relativt lavt BT. Ligger på 110/70. Men nå før i dag følte jeg meg skikkelig dårlig. Var svimmel og kaldsvettet en del.Har et sånt elektrisk blodtrykksapparat hjemme og da jeg målte trykket mitt var det helt nede i 70/50. heldigvis gikk det seg gradvis til i løpet av kort tid og allerede etter et par timer var jeg "helt fin" igjen. Har ikke merket noe siden og BT er helt fint igjen nå. Hva kan et sånt akkutt blodtrykksfall skyldes? Stress? Angst? andre sykdommer? Kan legge til at jeg spiser og drikker sunt og regelmessig, men trener ALDRI! Er 164 høy og veier ca 55 kg. 0 Siter
Gjest pipsen Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Gå til lege, det er det beste du kan gjøre. Jeg tror at kanskje du har målt feil eller ville du ikke ha sittett foran pc nå, men vært på et mindre hyggelig sted. Jeg har hatt bt 90/60 og 110/70 siden puberteten. Ingen lege har klart å hjlpe meg. Tar vitaminer og trener endel. Det finnes også noen urter som hjelper, du kan kontakte en naturteraupeut eller homeopat. Jeg har blitt vant til så lav bt, men er ofte svimmel og slapp oga dette (og det er veldig irriterende, ikke sant?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.