Gå til innhold

Langedrag

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som vet om en fin campingplass med hytteutleie, i nærheten av Langedrag?

Fortsetter under...

Gjest litchi
Skrevet

Vet ikke om, men det er jo ikke så langt fra Gol, da. Og der er det sikkert både campingplass og hytter. Sjekk gule sider, eller 1881 eller NAF.

Skrevet

Men kommer du opp fra Hallingdal siden blir det noe tungvindt.

Jeg kommer fra Valdresflya... Vet ikke hvor dette er egentlig, har aldri vært der før..

Annonse

serendipity
Skrevet

Jeg kommer fra Valdresflya... Vet ikke hvor dette er egentlig, har aldri vært der før..

Da kommer du fra rv 51 kanskje? og ned i Gol. Så kjører du fra Gol ned Vei nr. 7 til Nesbyen, og fra Nesbyen mot Tunhovd. Mulig det ligger noe bra campinger nærmere, men eller så har du http://www.golcamp.no (jeg har aldri bodd der selv)

Skrevet

Du kan jo bare overnatte på Langedrag også da.... Det er fullt mulig, og ikke så innmari dyrt. Bare litt kjedelig på kvelden for voksne hvis ikke du har med lesestoff eller spill. Mulighet for å lage egen mat på hytta.

Gjest flere veier dit
Skrevet

Du kan kjøre til Langedrag fra enten Nesbyen eller Rødberg.

Da kommer det jo litt an på fra hvilken kant du kommer.

Overnatting på Numedalssiden (i og i nærheten av Rødberg) finner du på

http://www.reiseporten.no

Tilsvarende for Nesbyen på http://www.nesbyen.no/

det er ikke så langt fra Geilo heller, kjører en fra Geilo til Skurdalen så følger en skiltingen mot Tunhovd, så kommer en til Langedrag også

Gjest god tur
Skrevet

Ville vel heller satset på å legge meg inn et stykke fra Langedrag, det er veldig øde rundt der .... og så heller tatt en dagstur.

Du kan velge mellom Numedal eller Hallingdal, eller faktisk øvre Telemark også, vi kjører "ofte" på dagsturer til Langedrag herifra, populært sted å dra for skolene her. Og hvis du camper her i øvre Telemark, så kan du jo passe på å besøke Sommarland i Bø også :o)

Skrevet

Ville vel heller satset på å legge meg inn et stykke fra Langedrag, det er veldig øde rundt der .... og så heller tatt en dagstur.

Du kan velge mellom Numedal eller Hallingdal, eller faktisk øvre Telemark også, vi kjører "ofte" på dagsturer til Langedrag herifra, populært sted å dra for skolene her. Og hvis du camper her i øvre Telemark, så kan du jo passe på å besøke Sommarland i Bø også :o)

Hvor langet er det mellom Bø og Langedrag da?

Gjest god tur
Skrevet

Hvor langet er det mellom Bø og Langedrag da?

Mellom Langedrag og Bø er det ikke fult 20 mil kanskje .... men hvis du da bor midt imellom, så får du to fine opplevelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...