Gå til innhold

Klokker: Tissot, Seiko, Citizen. Se på linken.

Anbefalte innlegg

Reven1365380455
Skrevet

Hallo

Håper noen kan hjelpe meg litt her. Jeg skal ha meg en ny klokke til ca 3000 kr. Hvilke av disse merkene er best kjent for kvalitet, vil gjerne at den skal holde en god stund. Hvordan ville du "rated" disse klokkemerkene ?

Gi meg gjerne tips på spesifikke modeller om du har noen.

Hva syns du om denne: http://www.tissot.ch/cgi-bin/cgi2.exe?idprod=T17148655&idfam=1620&idcol=1&famindex=0&SECT=PROD_PRODUCT

Takker for hjelpen!

Fortsetter under...

Skrevet

Både Tissot, Seiko og Citizen er bra klokker. Alle er kjent for god kvalitet. Den Tissot klokka i linken vil jeg si er bra. Den har safir glass (så og si ripefritt), har lang holdbartid på batteri og er vanntett.

Seiko Kinetc klokkene er også veldig bra. Liker spesielt godt den i linken under. Men er kanskje litt dyr i forhold til hva du ønsker.

http://www.optura.no/produkter_frameset.html

Flere klokker fra seiko kan du se på www.optura.no

Reven1365380455
Skrevet

Både Tissot, Seiko og Citizen er bra klokker. Alle er kjent for god kvalitet. Den Tissot klokka i linken vil jeg si er bra. Den har safir glass (så og si ripefritt), har lang holdbartid på batteri og er vanntett.

Seiko Kinetc klokkene er også veldig bra. Liker spesielt godt den i linken under. Men er kanskje litt dyr i forhold til hva du ønsker.

http://www.optura.no/produkter_frameset.html

Flere klokker fra seiko kan du se på www.optura.no

Takker så meget for svar !

Linken visste ingen spesiell klokke, du kom liksom bare til produkt siden til optura. Hvis du sier meg hvikle modell det er så kan jeg søke den frem selv.

Den Tissot klokken jeg linket til er på tilbud til 1995, er dette en slå til pris ?

Skrevet

Takker så meget for svar !

Linken visste ingen spesiell klokke, du kom liksom bare til produkt siden til optura. Hvis du sier meg hvikle modell det er så kan jeg søke den frem selv.

Den Tissot klokken jeg linket til er på tilbud til 1995, er dette en slå til pris ?

Beklager, trodde jeg kopierte linken til den klokka. Men modellen er ihvertfall: SNL003P.

Visst den er på tilbud fra 3000 og til 1995, ville jeg gått for det. Synes det ser ut som en god klokke. Tissot er et veldig bra merke, og er kjent for veldig god kvalitet. Så jeg tror ikke du gjør noe dumt av å kjøpe den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...