veslo Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Èr det fleire enn meg som ikkje kjem inn på kvinneguiden ikveld? ;( 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Veslo!!! Lenge siden jeg har sett deg??? 0 Siter
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Veslo!!! Lenge siden jeg har sett deg??? Hihi... Heng berre på kg eg no. Lever forresten i beste velgående! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hihi... Heng berre på kg eg no. Lever forresten i beste velgående! Det er godt å høre. Kvinneguiden? Er det bra? 0 Siter
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Det er godt å høre. Kvinneguiden? Er det bra? Kg er knall! Og maaaaange gonger betre enn Dol.Dessutan får eg tilfredsstilt bryllups-behovet mitt der inne. Men no kjem eg altså ikkje inn. Får berre "Failed to get link category definition for ID 1976 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/kvinneguiden/public_html/ezpublish/ezlink/user/latest.php on line 77" Grrrr... 0 Siter
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 jeg kommer inn.. åååhhhh... Fille-datamaskina mi då! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Kg er knall! Og maaaaange gonger betre enn Dol.Dessutan får eg tilfredsstilt bryllups-behovet mitt der inne. Men no kjem eg altså ikkje inn. Får berre "Failed to get link category definition for ID 1976 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/kvinneguiden/public_html/ezpublish/ezlink/user/latest.php on line 77" Grrrr... Hm. Bryllup? Kanskje jeg titter innom en kveld. 0 Siter
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Hm. Bryllup? Kanskje jeg titter innom en kveld. Bryllup, ja. *glise* http://www.kvinneguiden.no 0 Siter
tuppelur Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg kommer heller ikke inn:( dritt...har prøvd i over en time nå. 0 Siter
veslo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Jeg kommer heller ikke inn:( dritt...har prøvd i over en time nå. Fælt, ikkje sant? *abstinenser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.