karrie Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg ble for en tid tilbake ganske svimmel med oresus. Jeg leste da an artikkel om krystallsyken og trodde at det var det jeg hadde fatt. Jeg oppsokte da en kiropraktor, han viste meg de ovelsene for krystallsyken og samtidig "knakk" opp nakken min. Etter et par dager ble jeg helt bra. Na har jeg plutselig fatt litt av den svimmelheten tilbake, men ikke sa mye. Virker som jeg alltid far den nar jeg er stresset. Gikk tilbake til kiropraktoren min, han "knakk" opp nakken min igjen da jeg ikke hadde syptomene pa krystallsyken, men han trodde at det var nakken forste gangen ogsa da nakken og skuldrene mine er veldig stive. Nakken min hadde ogsa last seg. Jeg har ikke blitt helt bra enda, sa det er mulig dette kan ta litt mer tid eller kan det veare krystall syke, foles nemlig som jeg bare er litt svimmel pa hoyre siden,men mangler visst den dirringen som man far pa oyenene sa kiropraktore. Foler meg helt topp form eller. merker at jeg er mindre svimmel nar jeg trener eller slapper av,men lurer seff om jeg har krystallsyken??? takk for svar. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har også vært mye plaget med svinmmelhet... Kan noen forklare meg symptomer på krystallsyken ? Reagerte på det du sa med øynene...jeg er alltid rar i øynene.... 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 "krystall-syken" er det vi tidligere kalte "virus på balansenerven". Svimmelheten kommer anfallsvis, gjerne utløst av spesielle hodebevegelser, og er markant av "karusell-typen" Mye har vært skrevet om ulike typer svimmelhet her i DOL; prøv å søk litt. Synes du skal be legen din om en sjekk. Denne får vurdere om du skal henvises til en øre-nese-hals spesialist. Krystallsyken skal kunne helbredes med spesielle øvelser, noen er avhengig av å gjøre dette flere ganger. 0 Siter
karrie Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Jeg har også vært mye plaget med svinmmelhet... Kan noen forklare meg symptomer på krystallsyken ? Reagerte på det du sa med øynene...jeg er alltid rar i øynene.... hei, har du veart hos en kiropraktor eller naprapat for det?? Ofte kan det skyldes at du er stiv i nakken eller skuldre, men noen kiropraktorer kan de ovelsene som man kan ta for krystallsyken ogsa. Min kiropraktor sa at hvis det dirrer pa det ene oyet sa er visst det symptom pa krystallsyken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.