Gå til innhold

Drapet på Anne Slåtten

Anbefalte innlegg

Gjest Førde
Skrevet

Jeg tror den som startet tråden har rett, men sikker kan man ikke være.

Nei, selvfølgelig! Det kan være alt fra en tilfeldig fra Mexico til en lokal fra Førde...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

2

• fresja

2

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Førde
Skrevet

Det er like artig hver gang noen beskriver sånne små plasser som Førde for by. La gå det er største stedet i fylket så vidt jeg husker, men *by*?

Blææææh :)

Førde har faktisk status som by, og da må vi bønder få lov å kalle det for by!

Gjest oslo-kvinnen
Skrevet

jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det....

???

Her i byen går det løs mange blottere, men jeg tror ikke noen av dem ville dra til Førde?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Blææææh :)

Førde har faktisk status som by, og da må vi bønder få lov å kalle det for by!

Jeg *vet* at Førde har status som by, men det gjør ikke stedet mer til en by i mine øyne likevel. :-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Har du noe imot Bønder! Er mennesker di og!

Det var jo nettopp å mistenkelig gjøre du gjorde!

Så ikke bli sur på meg!

Du kan jo synse så mye du vil, men kansje holde det for seg selv til man vet sikkert!

Ikke kan det være noe spesielt for de Medstudentene å bli mistenkelig gjort, de har tross alt mistet en venn!

Vedkommende medstudent har selv klaget til media fordi han ble avhørt så lenge og følte seg mistenkeliggjort av politiet. Jeg får faktisk assosiasjoner til Maxine Carr (uten sammenligning forøvrig, selvsagt).

Gjest sandex
Skrevet

Jeg *vet* at Førde har status som by, men det gjør ikke stedet mer til en by i mine øyne likevel. :-)

Er egentlig enig, men vil ikke innrømme det :)

Gjest Daisy
Skrevet

Så ikke bli sur på meg!

Du kan jo synse så mye du vil, men kansje holde det for seg selv til man vet sikkert!

Ikke kan det være noe spesielt for de Medstudentene å bli mistenkelig gjort, de har tross alt mistet en venn!

Helt enig med deg. Ille nok å miste en venninne om man ikke skal bli mistenkeliggjort (i et ord, he he) også.

Gjest Førde
Skrevet

Tja... blir jo større og større.. Er vel by god nok :)

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Så ikke bli sur på meg!

Vurdert å lære deg rettskrivning og tegnsetting?

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Vedkommende medstudent har selv klaget til media fordi han ble avhørt så lenge og følte seg mistenkeliggjort av politiet. Jeg får faktisk assosiasjoner til Maxine Carr (uten sammenligning forøvrig, selvsagt).

Ja, han går ut i media og syter fordi han ikke fikk hente saker på hybelen sin staaaaakkars.

Han burde vel egentlig være mer interessert i at saken ble oppklart og la politiet gjøre jobben sin?

Gjest Sniff
Skrevet

Vurdert å lære deg rettskrivning og tegnsetting?

Vurdert å lære deg folkeskikk?

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Vurdert å lære deg folkeskikk?

Vurdert å ikke blande deg inn?? Kjerring!

Gjest Førde
Skrevet

Ja, han går ut i media og syter fordi han ikke fikk hente saker på hybelen sin staaaaakkars.

Han burde vel egentlig være mer interessert i at saken ble oppklart og la politiet gjøre jobben sin?

Han var f.eks. bare en av mange som ikke fikk hente noenting på hybelen sin. De andre som bodde på hybel der, fikk heller ikke hente annet enn nøkler og lommebok. Og det under oppsyn...

Han påstod jo at det var kun han som ble passet på, men det var ikke sant..

Men kan jo bare lide av forfølgelsesvanvidd, trenger ikke være skyldig...

Gjest Førde
Skrevet

Så så mine damer... Hormonene sitter løst i dag... Noen som er gravid?! :)

Gjest Sniff
Skrevet

Så så mine damer... Hormonene sitter løst i dag... Noen som er gravid?! :)

Ikke meg i hvert fall? Men kanskje Nancy :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Du mener det er å blande seg inn å svare på innlegg skrevet i et åpent forum?

Skrevet

jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det....

Blottere er vel normalt fredelige personer, så jeg tviler på at de begår mord.

Skrevet

Nei, selvfølgelig! Det kan være alt fra en tilfeldig fra Mexico til en lokal fra Førde...

Hva med den utlendingen som har fulgt etter mange damer de siste månedene?

Har dere mange beboere på asylmottaket for tiden?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

De fleste av oss vet vel heldigvis lite om hvordan politiet jobber, sånn sett er det neppe noen grunn til å mistenke ham. For en med lite kjennskap til politiarbeid kan det sikkert virke irrelevant at hele hybelhuset må avstenges etter en forsvinning.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Han var f.eks. bare en av mange som ikke fikk hente noenting på hybelen sin. De andre som bodde på hybel der, fikk heller ikke hente annet enn nøkler og lommebok. Og det under oppsyn...

Han påstod jo at det var kun han som ble passet på, men det var ikke sant..

Men kan jo bare lide av forfølgelsesvanvidd, trenger ikke være skyldig...

Trodde de bare var to til på hybelhuset utenom Anne Slåtten i helga?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...