Gå til innhold

Hva i all verden var det med gamle DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Gamle dol" er vel tiden før årtusenskifte. Den gangen det bare var en håndfull brukere her og alle kjente hverandre.

Jeg forstår for øvrig at enkelte savner denne tiden. Jeg gjør det ikke selv, men så er heller ikke jeg en 60 år gammel gris som på den tiden snakket meg til å pule 20 år gamle dolerinner med store problemer.

Jeg forstår jo selvsagt at disse savner den tiden, for det blir ikke mer 20 år gamle damer på disse gutta.

Selvsagt med unntak av når de betaler for det.

Du da....!

Som om ikke du fikk rørt litt rundt i grytene selv på den tiden?

;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Si ifra om du finner et da. Det er egentlig litt for mye drittslenging her.

Shall do.

Gjest Daisy
Skrevet

"Gamle dol" er vel tiden før årtusenskifte. Den gangen det bare var en håndfull brukere her og alle kjente hverandre.

Jeg forstår for øvrig at enkelte savner denne tiden. Jeg gjør det ikke selv, men så er heller ikke jeg en 60 år gammel gris som på den tiden snakket meg til å pule 20 år gamle dolerinner med store problemer.

Jeg forstår jo selvsagt at disse savner den tiden, for det blir ikke mer 20 år gamle damer på disse gutta.

Selvsagt med unntak av når de betaler for det.

:o)

Gjest QuePasta
Skrevet

Si ifra om du finner et da. Det er egentlig litt for mye drittslenging her.

Det er hvertfall mye mindre nå enn det var for noen år siden...

Skrevet

Drit nå i hvem som har gjort hva, men ta mitt ord på at det er folk her som fortjener en real omgang juling på grunn av "gammel moro".

Jeg tror deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...