Gå til innhold

Mystic river

Anbefalte innlegg

Bugge1365380662
Skrevet

Hei! Noen som har sett filmen? Noen som har sett filmen OG lest boka? Jeg syntes boka var veldig bra, og filmen kommer på DVD (i hvertfall her jeg bor) i morgen.Har jeg noe å glede meg til eller?

Gjest bare sett filmen
Skrevet

Jeg har bare sett filmen. Jeg skjønte ikke motivasjonen bak hovedfigurenes valg, og da stopper det alltid litt opp..

Gjest epletre
Skrevet

Jeg har bare sett filmen og likte den godt. Det hadde jo ogsaa noe med at jeg bor i Boston og det var kjekt aa kjenne seg igjen flere steder!

Gjest bare sett filmen
Skrevet

Jeg har bare sett filmen og likte den godt. Det hadde jo ogsaa noe med at jeg bor i Boston og det var kjekt aa kjenne seg igjen flere steder!

Hvordan er det å være norsk og bo i Boston? Kan ikke drikke vann fra springen? Flaskevann må da bli skikkelig dyrt? Hvor mye koster en slik?

Gjest epletre
Skrevet

Hvordan er det å være norsk og bo i Boston? Kan ikke drikke vann fra springen? Flaskevann må da bli skikkelig dyrt? Hvor mye koster en slik?

??

Jo du kan fint drikke vann i fra springen her!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Filmen er meget god.

Jeg har ikke lest boka.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har lest boka syns den var meget god!

Skal se filmen også, men ofte blir jeg skuffet når jeg ser filmatiseringen av en bok jeg har likt godt.

Men filmen skal jeg se uansett!

Mvh

Bugge1365380662
Skrevet

Skal se filmen også, men ofte blir jeg skuffet når jeg ser filmatiseringen av en bok jeg har likt godt.

Mvh

Ja jeg klarer ikke helt å se for meg at de klarer å lodde den så dypt som i boka.Jeg blir også nesten alltid skuffet over filmen,men har et håp siden den har fått så gode kritikker.Kanskje er det slik at vi får med oss en del ting som går andre litt hus forbi fordi de ikke har lest boka.Vi får håpe det!

Bugge1365380662
Skrevet

Mvh

Nå har jeg sett filmen,og må innrømme at boka var bedre.Det hadde jeg vel egentlig en mistanke om.Ikke direkte skuffet,men vet ikke helt hva jeg hadde syntes om filmen hvis jeg ikke hadde lest boka.Kanskje litt stillestående.Men den var jo god.Særlig Tim Robbins gjorde en god rolle synes jeg.Selv om det var Sean Penn som fikk beste mannlige skuespiller.Syltynn forskjell på birolle eller ikke her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...