Bugge1365380662 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Noen som har sett filmen? Noen som har sett filmen OG lest boka? Jeg syntes boka var veldig bra, og filmen kommer på DVD (i hvertfall her jeg bor) i morgen.Har jeg noe å glede meg til eller? 0 Siter
Gjest bare sett filmen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har bare sett filmen. Jeg skjønte ikke motivasjonen bak hovedfigurenes valg, og da stopper det alltid litt opp.. 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har bare sett filmen og likte den godt. Det hadde jo ogsaa noe med at jeg bor i Boston og det var kjekt aa kjenne seg igjen flere steder! 0 Siter
Gjest bare sett filmen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har bare sett filmen og likte den godt. Det hadde jo ogsaa noe med at jeg bor i Boston og det var kjekt aa kjenne seg igjen flere steder! Hvordan er det å være norsk og bo i Boston? Kan ikke drikke vann fra springen? Flaskevann må da bli skikkelig dyrt? Hvor mye koster en slik? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hvordan er det å være norsk og bo i Boston? Kan ikke drikke vann fra springen? Flaskevann må da bli skikkelig dyrt? Hvor mye koster en slik? ?? Jo du kan fint drikke vann i fra springen her! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Filmen er meget god. Jeg har ikke lest boka. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har lest boka syns den var meget god! Skal se filmen også, men ofte blir jeg skuffet når jeg ser filmatiseringen av en bok jeg har likt godt. Men filmen skal jeg se uansett! Mvh 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Jeg har lest boka syns den var meget god! Skal se filmen også, men ofte blir jeg skuffet når jeg ser filmatiseringen av en bok jeg har likt godt. Men filmen skal jeg se uansett! Mvh Ja jeg klarer ikke helt å se for meg at de klarer å lodde den så dypt som i boka.Jeg blir også nesten alltid skuffet over filmen,men har et håp siden den har fått så gode kritikker.Kanskje er det slik at vi får med oss en del ting som går andre litt hus forbi fordi de ikke har lest boka.Vi får håpe det! 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Jeg har lest boka syns den var meget god! Skal se filmen også, men ofte blir jeg skuffet når jeg ser filmatiseringen av en bok jeg har likt godt. Men filmen skal jeg se uansett! Mvh Nå har jeg sett filmen,og må innrømme at boka var bedre.Det hadde jeg vel egentlig en mistanke om.Ikke direkte skuffet,men vet ikke helt hva jeg hadde syntes om filmen hvis jeg ikke hadde lest boka.Kanskje litt stillestående.Men den var jo god.Særlig Tim Robbins gjorde en god rolle synes jeg.Selv om det var Sean Penn som fikk beste mannlige skuespiller.Syltynn forskjell på birolle eller ikke her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.