Gå til innhold

FLATERE MAGE TAKK!!

Gjest Xpartygirl

Anbefalte innlegg

Gjest Xpartygirl

Hei!

Hvordan få tilbake den `flate` og fine magen jeg hadde før jeg fikk baby??

Har gått ned igjen til normal vekt,men magen er fortsatt slapp og grusom.

Er det noe poeng i å ta 100 sit-ups om dagen..

Eller finnes det en bedre måte å trene magen på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sit-ups på ball (stor) er veldig effektivt. Ta både skrå og vanlig - dessuten lettere å gjøre sit-ups riktig. Klarer du hundre, gjør du de nok ikke riktig...(de fleste bøyer hodet for mye, hodet i rett linje fra ryggrad og korsryggen i gulvet hele tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Nå spørs det jo hvor lang tid det er siden du fikk baby. Men med 100 sit-ups hver dag burde det gå fint. Ikke gjør sit-ups før etter 6 ukers kontollen. Mangen min ble "normal" etter litt i underkant av et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre her anbefaler situps, som er en fin øvelse (omtrent den eneste) for magemusklene. MEN - ta IKKE 100 situps om dagen over tid som eneste trening. Gjør du det vil du få en feil treningsfordeling, og du vil kunne oppleve feil holdning og i værste fall problemer med ryggen senere. I tillegg til situps bør du ta rygghev. Dette gjøres like enkelt som situps på en matte e.l på gulvet.

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

De andre her anbefaler situps, som er en fin øvelse (omtrent den eneste) for magemusklene. MEN - ta IKKE 100 situps om dagen over tid som eneste trening. Gjør du det vil du få en feil treningsfordeling, og du vil kunne oppleve feil holdning og i værste fall problemer med ryggen senere. I tillegg til situps bør du ta rygghev. Dette gjøres like enkelt som situps på en matte e.l på gulvet.

"............................"

Hen i en ribbevegg og heis opp beina. Ganske effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xpartygirl

Sit-ups på ball (stor) er veldig effektivt. Ta både skrå og vanlig - dessuten lettere å gjøre sit-ups riktig. Klarer du hundre, gjør du de nok ikke riktig...(de fleste bøyer hodet for mye, hodet i rett linje fra ryggrad og korsryggen i gulvet hele tiden)

Takk for svar! Da får jeg bare fortsette med sit-ups å håpe på resultater.. klarer 100.. hihi.. Har trent før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...