Gjest Xpartygirl Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Hvordan få tilbake den `flate` og fine magen jeg hadde før jeg fikk baby?? Har gått ned igjen til normal vekt,men magen er fortsatt slapp og grusom. Er det noe poeng i å ta 100 sit-ups om dagen.. Eller finnes det en bedre måte å trene magen på??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sit-ups på ball (stor) er veldig effektivt. Ta både skrå og vanlig - dessuten lettere å gjøre sit-ups riktig. Klarer du hundre, gjør du de nok ikke riktig...(de fleste bøyer hodet for mye, hodet i rett linje fra ryggrad og korsryggen i gulvet hele tiden) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå spørs det jo hvor lang tid det er siden du fikk baby. Men med 100 sit-ups hver dag burde det gå fint. Ikke gjør sit-ups før etter 6 ukers kontollen. Mangen min ble "normal" etter litt i underkant av et år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 De andre her anbefaler situps, som er en fin øvelse (omtrent den eneste) for magemusklene. MEN - ta IKKE 100 situps om dagen over tid som eneste trening. Gjør du det vil du få en feil treningsfordeling, og du vil kunne oppleve feil holdning og i værste fall problemer med ryggen senere. I tillegg til situps bør du ta rygghev. Dette gjøres like enkelt som situps på en matte e.l på gulvet. "............................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 De andre her anbefaler situps, som er en fin øvelse (omtrent den eneste) for magemusklene. MEN - ta IKKE 100 situps om dagen over tid som eneste trening. Gjør du det vil du få en feil treningsfordeling, og du vil kunne oppleve feil holdning og i værste fall problemer med ryggen senere. I tillegg til situps bør du ta rygghev. Dette gjøres like enkelt som situps på en matte e.l på gulvet. "............................" Hen i en ribbevegg og heis opp beina. Ganske effektivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xpartygirl Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sit-ups på ball (stor) er veldig effektivt. Ta både skrå og vanlig - dessuten lettere å gjøre sit-ups riktig. Klarer du hundre, gjør du de nok ikke riktig...(de fleste bøyer hodet for mye, hodet i rett linje fra ryggrad og korsryggen i gulvet hele tiden) Takk for svar! Da får jeg bare fortsette med sit-ups å håpe på resultater.. klarer 100.. hihi.. Har trent før.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.