Gjest Xpartygirl Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Hvordan få tilbake den `flate` og fine magen jeg hadde før jeg fikk baby?? Har gått ned igjen til normal vekt,men magen er fortsatt slapp og grusom. Er det noe poeng i å ta 100 sit-ups om dagen.. Eller finnes det en bedre måte å trene magen på??? 0 Siter
darma Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Sit-ups på ball (stor) er veldig effektivt. Ta både skrå og vanlig - dessuten lettere å gjøre sit-ups riktig. Klarer du hundre, gjør du de nok ikke riktig...(de fleste bøyer hodet for mye, hodet i rett linje fra ryggrad og korsryggen i gulvet hele tiden) 0 Siter
serendipity Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Nå spørs det jo hvor lang tid det er siden du fikk baby. Men med 100 sit-ups hver dag burde det gå fint. Ikke gjør sit-ups før etter 6 ukers kontollen. Mangen min ble "normal" etter litt i underkant av et år. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 De andre her anbefaler situps, som er en fin øvelse (omtrent den eneste) for magemusklene. MEN - ta IKKE 100 situps om dagen over tid som eneste trening. Gjør du det vil du få en feil treningsfordeling, og du vil kunne oppleve feil holdning og i værste fall problemer med ryggen senere. I tillegg til situps bør du ta rygghev. Dette gjøres like enkelt som situps på en matte e.l på gulvet. "............................" 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 De andre her anbefaler situps, som er en fin øvelse (omtrent den eneste) for magemusklene. MEN - ta IKKE 100 situps om dagen over tid som eneste trening. Gjør du det vil du få en feil treningsfordeling, og du vil kunne oppleve feil holdning og i værste fall problemer med ryggen senere. I tillegg til situps bør du ta rygghev. Dette gjøres like enkelt som situps på en matte e.l på gulvet. "............................" Hen i en ribbevegg og heis opp beina. Ganske effektivt. 0 Siter
Gjest Xpartygirl Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Sit-ups på ball (stor) er veldig effektivt. Ta både skrå og vanlig - dessuten lettere å gjøre sit-ups riktig. Klarer du hundre, gjør du de nok ikke riktig...(de fleste bøyer hodet for mye, hodet i rett linje fra ryggrad og korsryggen i gulvet hele tiden) Takk for svar! Da får jeg bare fortsette med sit-ups å håpe på resultater.. klarer 100.. hihi.. Har trent før.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.