Gå til innhold

Lurer du på hvem som skjuler seg bak nicket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke noe jeg går og tenker på til daglig.

Men man lager seg jo bilder av hvordan enkelte ser ut.

I dag var jeg i Oslo.(Noe jeg ikke er hver dag) Plutselig begynte jeg å tenke på DOL.

Hmmm, kanskje akkurat han der er *nick*

Og hun er sikkert *nick*

Må legge til at jeg satt og ventet på noen, og hadde lite å gjøre. :). Og at de jeg satt og plukket ut som DOL`ere, mest sannsynligvis ikke er det.

Hender det at du lurer? ;)

Skrevet

Joda, jeg lurer. En gang Laguna og jeg var på Grünerhagen var jeg sikker på at halve dol var der.

gardina1365380627
Skrevet

Joda, jeg lurer. En gang Laguna og jeg var på Grünerhagen var jeg sikker på at halve dol var der.

og det var jo nesten riktig,jeg var der også.

Skrevet

og det var jo nesten riktig,jeg var der også.

Ja, det var du men ikke en som gjemte seg bak hjørnet :o)

gardina1365380627
Skrevet

Ja, det var du men ikke en som gjemte seg bak hjørnet :o)

det er sant,men du hadde dagen for at mange av de som var der,kunne være en som kunne kansje være en doler,he-he

Gjest uten signatur
Skrevet

Klart det! For alt en vet kan jo nabo'n være på DOL.

Ettersom folk legger ut om problemer og gleder og andre ting, så får en jo en ide om at det og det nicket godt kunne vært den og den i lokalsamfunnet. Men det er jo mange like personligheter her i landet...

Hadde vært artig da, møte opp på DOL-treff og så kom nabo'n og satte seg ved DOL-bordet. hehe...

Ørkenvandreren
Skrevet

I mine første år her, ja.

Nå, nei.

Skrevet

Av alle de dolerne jeg har møtt så er det ingen som har svart til forventningene, så jeg har gitt opp.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Av alle de dolerne jeg har møtt så er det ingen som har svart til forventningene, så jeg har gitt opp.

Hvilke forventninger hadde du da? Høy og mørk osv;)

Skrevet

Hva har du forventet av de du har møtt da?

Skrevet

Hva har du forventet av de du har møtt da?

Hehe... Det er vanskelig å svare på nå i ettertid, etter at jeg har møtt de, og så igjen glemt hvordan de virkelig så ut.

Man danner seg jo et bilde i hodet basert på en rekke uvesentlige ting...

Dessuten - de fleste jeg har møtt er ikke lenger dolere.

gardina1365380627
Skrevet

hva var det du forventet?siden du ga opp.

Skrevet

hva var det du forventet?siden du ga opp.

Noe helt annerledes iallefall!

Skrevet

De jeg har møtt, har i hvert fall svart til forventningene.

Skrevet

De jeg har møtt, har i hvert fall svart til forventningene.

De jeg har møtt også, men alle dem jeg har sett bilder av opp igjennom årene, har sett helt annerledes ut mange ganger, enn det jeg har forestillt meg.

Skrevet

De jeg har møtt også, men alle dem jeg har sett bilder av opp igjennom årene, har sett helt annerledes ut mange ganger, enn det jeg har forestillt meg.

Jeg har ikke sett så mange bilder. De fleste har vært helt vanlige liksom.

Skrevet

Jeg lurte nok en del før, traff en del også, og det var veldig koselig. Mange har jeg fremdeles kontakt med, selv om min mest aktive tid på DOL var fra 1998-2001.

Jeg bodde på en helt annen kant av landet dengang. Det litt morsomme var at når jeg flyttet hit, og ikke kjente noen, var ei av de første jeg ble kjent med ei som hadde vært på DOL og småprat osv.i samme periode som meg, på samme forum. Det fant vi ut ganske lenge etter vi ble kjent, det er kanskje ikke det første man sier, at man er DOLer....

verden er ikke alltid så stor...

Gjest malun
Skrevet

Det hender jeg sitter og lurer akkurat som deg, ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg var på en date-ting på Sara kafe i Oslo for et par år siden, og inn kom det da to mennesker som så veldig rare ut.

Jeg gikk derfor umiddelbart uf fra at de to var dolere, og vinket dem over til meg så jeg kunne få konstantert mine mistanker.

Det var to dolere, en langhåret sådann sammen med en yngre skjønnet, så jeg fikk rett i mine antagelser.

Skrevet

Jeg var på en date-ting på Sara kafe i Oslo for et par år siden, og inn kom det da to mennesker som så veldig rare ut.

Jeg gikk derfor umiddelbart uf fra at de to var dolere, og vinket dem over til meg så jeg kunne få konstantert mine mistanker.

Det var to dolere, en langhåret sådann sammen med en yngre skjønnet, så jeg fikk rett i mine antagelser.

Mener du å si at alle DOL`ere er rare.....

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...