Gå til innhold

Lurer du på hvem som skjuler seg bak nicket?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du å si at alle DOL`ere er rare.....

;)

Ja, de skiller seg ut fra røkla!

Skrevet

Ja, de skiller seg ut fra røkla!

Hmmm, lurer på hvordan du ser ut... ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm, lurer på hvordan du ser ut... ;)

Ser faen ikke ut jeg heller! :)

Skrevet

Hehe..... En skikkelig DOL`er, altså.

:)

Gjest buick
Skrevet

Var det ikke du som var fra Odalen?

Der ser vel ingen ut?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe..... En skikkelig DOL`er, altså.

Egentlig barer kødder jeg. Jeg er nemlig veldig digg! :)

Elisabeth1365380359
Skrevet

nei, tenker ikke på dol når jeg ikke er her

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var på en date-ting på Sara kafe i Oslo for et par år siden, og inn kom det da to mennesker som så veldig rare ut.

Jeg gikk derfor umiddelbart uf fra at de to var dolere, og vinket dem over til meg så jeg kunne få konstantert mine mistanker.

Det var to dolere, en langhåret sådann sammen med en yngre skjønnet, så jeg fikk rett i mine antagelser.

Du verden!Jeg opplevde noe lignende for et par år siden:-)

Jeg og darling kom inn på Café Sara, og der satt det to raringer som så ut som de var på date. De så så flaue ut at jeg sa til min venn: De to der er nok dolere. Og ganske riktig! Vi kastet oss over dem, og bombarderte dem med nærgående spørsmål om hvilke nick de hadde, og om romansens varighet, favorittstillinger og lignende. Skal si de rødma!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du verden!Jeg opplevde noe lignende for et par år siden:-)

Jeg og darling kom inn på Café Sara, og der satt det to raringer som så ut som de var på date. De så så flaue ut at jeg sa til min venn: De to der er nok dolere. Og ganske riktig! Vi kastet oss over dem, og bombarderte dem med nærgående spørsmål om hvilke nick de hadde, og om romansens varighet, favorittstillinger og lignende. Skal si de rødma!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...