ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Mener du å si at alle DOL`ere er rare..... Ja, de skiller seg ut fra røkla! 0 Siter
Lorangemy Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Ja, de skiller seg ut fra røkla! Hmmm, lurer på hvordan du ser ut... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hmmm, lurer på hvordan du ser ut... Ser faen ikke ut jeg heller! 0 Siter
Lorangemy Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Ser faen ikke ut jeg heller! Hehe..... En skikkelig DOL`er, altså. 0 Siter
Gjest buick Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Ser faen ikke ut jeg heller! Var det ikke du som var fra Odalen? Der ser vel ingen ut? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hehe..... En skikkelig DOL`er, altså. Egentlig barer kødder jeg. Jeg er nemlig veldig digg! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 nei, tenker ikke på dol når jeg ikke er her 0 Siter
tonie Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Jeg var på en date-ting på Sara kafe i Oslo for et par år siden, og inn kom det da to mennesker som så veldig rare ut. Jeg gikk derfor umiddelbart uf fra at de to var dolere, og vinket dem over til meg så jeg kunne få konstantert mine mistanker. Det var to dolere, en langhåret sådann sammen med en yngre skjønnet, så jeg fikk rett i mine antagelser. Du verden!Jeg opplevde noe lignende for et par år siden:-) Jeg og darling kom inn på Café Sara, og der satt det to raringer som så ut som de var på date. De så så flaue ut at jeg sa til min venn: De to der er nok dolere. Og ganske riktig! Vi kastet oss over dem, og bombarderte dem med nærgående spørsmål om hvilke nick de hadde, og om romansens varighet, favorittstillinger og lignende. Skal si de rødma! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Du verden!Jeg opplevde noe lignende for et par år siden:-) Jeg og darling kom inn på Café Sara, og der satt det to raringer som så ut som de var på date. De så så flaue ut at jeg sa til min venn: De to der er nok dolere. Og ganske riktig! Vi kastet oss over dem, og bombarderte dem med nærgående spørsmål om hvilke nick de hadde, og om romansens varighet, favorittstillinger og lignende. Skal si de rødma! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.