Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri noen sinne vært så lekker brun før ;o)

På under en halv time har altså hele kroppen fått en nydelig brunfarge.

Pleier aldri å spandere noe på meg selv , men i dag bestemte jeg meg for at det var på tide , så jeg tok med ei venninne og dro til en skjønnhets salong.

Mannen min skjønner nok ikke bæret når han kommer hjem og ser meg.Det ser ut som jeg har vært i syden et par uker ;o)

God helg alle sammen!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Da kan du bare si, "Hæ, har du ikke merket at jeg har vært borte?" ;)

Skrevet

Da kan du bare si, "Hæ, har du ikke merket at jeg har vært borte?" ;)

*s*

Skrevet

Er det saann spray tan du har provd?

Ja noe sånn;Airbrush tanning tror jeg det het.

Varer i 1-5 uker, etter hvilken hudtype en har visstnok ;o)

Skrevet

Får jeg spørre om hvor mye det kostet?

500 spenn ;o)

Skrevet

Ikke for å drepe gleden din, men jeg har prøvd dette selv, og i løpet av et par dager var mye av fargen borte.... Så gleden er kortvarig, men intens! (jeg hadde vel farge en ukes tid, men den flotte, dype fargen forsvant fort...). Hold oss oppdatert hvis det viser seg at det ikke stemmer på deg..

Ha en fin helg!

Skrevet

Ikke for å drepe gleden din, men jeg har prøvd dette selv, og i løpet av et par dager var mye av fargen borte.... Så gleden er kortvarig, men intens! (jeg hadde vel farge en ukes tid, men den flotte, dype fargen forsvant fort...). Hold oss oppdatert hvis det viser seg at det ikke stemmer på deg..

Ha en fin helg!

Fikk beskjed om at tørr hud holdt mindre på fargen,at en måtte skure huden godt før behandlingen og ikke såpe inn og massere hele kroppen hver gang en dusjet.

Får bli intimvask en stund fremover ;o)

Gjest dritbrun
Skrevet

Mannen din driter nok i det.

driter i fargen?..hun ER jo allerede brun.

Gjest Mr Papp
Skrevet

driter i fargen?..hun ER jo allerede brun.

Hehe.

Bugge1365380662
Skrevet

Får jeg spørre om hvor mye det kostet?

Og akkurat det spørsmålet er det første min mann ville spurt om.Garantert.

Gjest Daisy
Skrevet

Og akkurat det spørsmålet er det første min mann ville spurt om.Garantert.

He, he. Kjenner igjen den der, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...