Gå til innhold

there's something about miriam

Anbefalte innlegg

Gjest nyskjerrigpetra
Skrevet

hva dreier det seg egentlig om? har bare sett en episode, så egentlig følger jeg ikke med på det. men lurer på hva plottet er likevel. noen som vet??

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Miriam er en MANN, med sånn snurr og pupper!!!

Gjest Miriam = Marius (eller noe sånt)
Skrevet

Du bør absolutt se det på mandag, da skal miriam vise sin utkårede at hun egentlig er en mann. Hun har fått operert inn silikon og har derfor pupper, men fortsatt har hun penis! Blir interessant å se reaksjonen til gutten som vinner, da jeg har hørt at han ble veldig forbanna.

Gjest girlie22
Skrevet

det var det jeg hadde en mistanke om... stakkars fyrer... hm- må tydligvis se siste episode..

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Du bør absolutt se det på mandag, da skal miriam vise sin utkårede at hun egentlig er en mann. Hun har fått operert inn silikon og har derfor pupper, men fortsatt har hun penis! Blir interessant å se reaksjonen til gutten som vinner, da jeg har hørt at han ble veldig forbanna.

Jeg hørte at alle sammen har saksøkt tv-selskapet. Kan ikke si jeg ikke skjønner det..

Skrevet

*hehe*

Grensene blir tydeligvis mer og mer utvisket på hva som egner seg som virkelighets-tv. BigBrother er jo som barne-tv å regne i forhold.

Hvilken kanal er det på?

Skrevet

Jeg hørte at alle sammen har saksøkt tv-selskapet. Kan ikke si jeg ikke skjønner det..

På en måte skulle det bare mangle. På den annen side, når man er så lavpannet at man blir med på noe slikt, så har man på en måte fraskrevet seg retten til å behandles som et intelligent individ.

Men at de ble forbannet skjønner jeg godt :-)

"..............................."

Skrevet

På en måte skulle det bare mangle. På den annen side, når man er så lavpannet at man blir med på noe slikt, så har man på en måte fraskrevet seg retten til å behandles som et intelligent individ.

Men at de ble forbannet skjønner jeg godt :-)

"..............................."

Lavpannet å bli med på sånt - sant nok Prozak, men de lavpannede mennene forventet en kvinne, og dette er renspikket jævelskap - kun for underholdningens del.

Jeg ser ikke på, så kun litt på en episode, hvor en mann kommenterte at "hun" hadde så mye kviser på ryggen.

Ikke rart de saksøker, etter å ha blitt ydmyket og latterliggjort slik på TV.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

De har jo vært inne på tanken og diskutert det seg imellom... men alle har klina med henne:) hehe åssen hadde dere tatt det, gutter?

Skrevet

Sjønner du ikke det. Hva slags kjønn er du da. Hva med å bli lurt så jævlig som de har blitt

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Sjønner du ikke det. Hva slags kjønn er du da. Hva med å bli lurt så jævlig som de har blitt

Les innlegget mitt igjen, tror du misforsto..

petter smart
Skrevet

Les innlegget mitt igjen, tror du misforsto..

Problemet er at du brukte noe som alle norsklærere ville gremmet seg over å lese, nemlig en dobbelt nektelse.

Det korrekte ville vært å skrive at du forsto dem.

Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle
Skrevet

Alle som var med på progr fikk 1,5 mill-$ av tv selskapet....

Så de kan trøste seg godt med dem...

Hadde hvertfall vært fornøyd med det jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...