Gjest nyskjerrigpetra Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 hva dreier det seg egentlig om? har bare sett en episode, så egentlig følger jeg ikke med på det. men lurer på hva plottet er likevel. noen som vet?? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Miriam er en MANN, med sånn snurr og pupper!!! 0 Siter
Gjest Miriam = Marius (eller noe sånt) Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Du bør absolutt se det på mandag, da skal miriam vise sin utkårede at hun egentlig er en mann. Hun har fått operert inn silikon og har derfor pupper, men fortsatt har hun penis! Blir interessant å se reaksjonen til gutten som vinner, da jeg har hørt at han ble veldig forbanna. 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Miriam er en MANN, med sånn snurr og pupper!!! det var det jeg hadde en mistanke om... stakkars fyrer... hm- må tydligvis se siste episode.. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Du bør absolutt se det på mandag, da skal miriam vise sin utkårede at hun egentlig er en mann. Hun har fått operert inn silikon og har derfor pupper, men fortsatt har hun penis! Blir interessant å se reaksjonen til gutten som vinner, da jeg har hørt at han ble veldig forbanna. Jeg hørte at alle sammen har saksøkt tv-selskapet. Kan ikke si jeg ikke skjønner det.. 0 Siter
Gjest Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Miriam er en MANN, med sånn snurr og pupper!!! *hehe* Grensene blir tydeligvis mer og mer utvisket på hva som egner seg som virkelighets-tv. BigBrother er jo som barne-tv å regne i forhold. Hvilken kanal er det på? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jeg hørte at alle sammen har saksøkt tv-selskapet. Kan ikke si jeg ikke skjønner det.. På en måte skulle det bare mangle. På den annen side, når man er så lavpannet at man blir med på noe slikt, så har man på en måte fraskrevet seg retten til å behandles som et intelligent individ. Men at de ble forbannet skjønner jeg godt :-) "..............................." 0 Siter
shandy Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 På en måte skulle det bare mangle. På den annen side, når man er så lavpannet at man blir med på noe slikt, så har man på en måte fraskrevet seg retten til å behandles som et intelligent individ. Men at de ble forbannet skjønner jeg godt :-) "..............................." Lavpannet å bli med på sånt - sant nok Prozak, men de lavpannede mennene forventet en kvinne, og dette er renspikket jævelskap - kun for underholdningens del. Jeg ser ikke på, så kun litt på en episode, hvor en mann kommenterte at "hun" hadde så mye kviser på ryggen. Ikke rart de saksøker, etter å ha blitt ydmyket og latterliggjort slik på TV. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jeg hørte at alle sammen har saksøkt tv-selskapet. Kan ikke si jeg ikke skjønner det.. De har jo vært inne på tanken og diskutert det seg imellom... men alle har klina med henne:) hehe åssen hadde dere tatt det, gutter? 0 Siter
davino Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg hørte at alle sammen har saksøkt tv-selskapet. Kan ikke si jeg ikke skjønner det.. Sjønner du ikke det. Hva slags kjønn er du da. Hva med å bli lurt så jævlig som de har blitt 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Sjønner du ikke det. Hva slags kjønn er du da. Hva med å bli lurt så jævlig som de har blitt Les innlegget mitt igjen, tror du misforsto.. 0 Siter
petter smart Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Les innlegget mitt igjen, tror du misforsto.. Problemet er at du brukte noe som alle norsklærere ville gremmet seg over å lese, nemlig en dobbelt nektelse. Det korrekte ville vært å skrive at du forsto dem. 0 Siter
Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Alle som var med på progr fikk 1,5 mill-$ av tv selskapet.... Så de kan trøste seg godt med dem... Hadde hvertfall vært fornøyd med det jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.