Gå til innhold

noe å gjøre i ferien?

Anbefalte innlegg

Gjest tomt i sommerferien
Skrevet

Hva kan man gjøre i sommerferien?

Ingen planer, og økonomien er heller ikke noe å skryte av. På grunn av sykdom er ikke (full)sommerjobb noe særlig aktuelt.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvis fysikken tilater det er jo fjelltur fin ferie, koster ikke all verden heller.

Gjest tomt i sommerferien
Skrevet

Hvis fysikken tilater det er jo fjelltur fin ferie, koster ikke all verden heller.

Jo, takk det blir det alltids!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

meld deg på noe sammen med andre, davel. alltids koselig, det!

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Litt haiking i fjellheimen er no ikkje å forakte!!! Eller?

Trenger bare telt og primus(motor) å sette beina til himmels;)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg gleder meg til å lese bøker så snart jeg er ferdig med eksamen. Det er jo helt gratis :-)

Også ligge på pledd i mindre folksomme parker og kose meg. Spise god mat, lese, sole meg og slappe av.

Og ikke minst, som andre har foreslått her, gå turer. Enten lengre turer i naturen eller rett og slett spaserturer for å bli bedre kjent i byen.

Jeg har også tenkt å bruke sommeren til å besøke venner og familie som jeg ser for lite til til vanlig. Det kan jo koste noen buss, tog eller flybilletter men trenger ikke bli all verden med kostnader heller...

God sommer! Skal bli deilig å ha litt fri :-)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jeg gleder meg til å lese bøker så snart jeg er ferdig med eksamen. Det er jo helt gratis :-)

Også ligge på pledd i mindre folksomme parker og kose meg. Spise god mat, lese, sole meg og slappe av.

Og ikke minst, som andre har foreslått her, gå turer. Enten lengre turer i naturen eller rett og slett spaserturer for å bli bedre kjent i byen.

Jeg har også tenkt å bruke sommeren til å besøke venner og familie som jeg ser for lite til til vanlig. Det kan jo koste noen buss, tog eller flybilletter men trenger ikke bli all verden med kostnader heller...

God sommer! Skal bli deilig å ha litt fri :-)

Hør, hør! Gleder meg sinnsykt til mandag kl 12....

DA er det ferie, i to dager, også "humper" jeg til sommerjobben!!! Kan jo bli litt stress da å jobbe på en av norges travleste steder midt i sesongen på krykker... men men:)

Gjest kom til meg!!!
Skrevet

Hvis du kjenner meg, så kan du komme hit og leke med ungene i sommer, så kanskje jeg kan få litt tid for meg selv :o)

Kom og gå som du vil, jeg er bare glad uansett :o)!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvis du kjenner meg, så kan du komme hit og leke med ungene i sommer, så kanskje jeg kan få litt tid for meg selv :o)

Kom og gå som du vil, jeg er bare glad uansett :o)!!!!!!!!!!!!

hvor gamle er disse barna da, siden du helst vil slippe å feriere sammen med dem ?

Skrevet

Det hørtes veldig godt ut

Gjest kom til meg!!!
Skrevet

hvor gamle er disse barna da, siden du helst vil slippe å feriere sammen med dem ?

Du legger ord i munnen min, hvor står det du påstår?

Synd at du må lete med lupe for å sette andre i dårlig lys!

Gjest malun
Skrevet

Finn noen venner eller familie med sommerhus/hytta, og reis på besøk til dem. Har du flere, kan du dra på turné!

Ta med litt god mat/drikke, vær blid og underholdende - og tilby å ta oppvasken, så blir du en velkommen gjest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...