Gå til innhold

Smertefulle hæler, kortison??

Gjest JTV

Anbefalte innlegg

Begynte å spille håndball igjen for ca ett halvt år siden. hadde da hatt ett opphold på 4 år. Merket allerede etter første treningen store smerter i begge hælene, men fortsatt og trene da jeg trodde det skyldtes nye sko. For å gjøre en lang historie kort så er jeg veldig plaget enda. Greier ikke å gå skikkelig enda.Smertene sitter ikke midt under hælene men mer på siden og på innersida av foten. Fikk såler av fotterapaut pga hun mente at jeg var plattfot, men syntes ikke de hjalp så mye. Er det noen som har noen tips eller råd og komme med. Legen ville sette kortison, men jeg sa nei da jeg ville prøve alt annet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...