Lorangemy Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Er det noen som vet om de spillet et eller annet sted i landet vårt i nærmeste fremtid? Leter etter en konsertoversikt, men finner det ikke!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Lars lillo-Stenberg spiller aleine på Tjøme 22. og 23. juli. Han er faktisk sykt bra aleine også. 0 Siter
Lorangemy Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Lars lillo-Stenberg spiller aleine på Tjøme 22. og 23. juli. Han er faktisk sykt bra aleine også. Takk for svar. Kjæresten liker De Lillos veldig, så jeg tenkte jeg skulle skaffe noen billetter, hvis jeg fant ut hvor de har konserter..... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Takk for svar. Kjæresten liker De Lillos veldig, så jeg tenkte jeg skulle skaffe noen billetter, hvis jeg fant ut hvor de har konserter..... Ellers så pleier de ha konsert på Rockefeller i desember, dah! Mener å huske det pleier å være første helga i desember, eller noe sånt! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.