Gjest irritert ikke flagger Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg blir helt kvalm av Larvik kommune som slikker pengemakta oppetter ræva. Snakk om å lage klasseskille og sorteringssamfunn. Har man penger nok så flagger det offentlige når du gifter deg. Herregud heretter MÅ de også flagge når andre innbyggere gifter seg, viss ikke er det en skikkelig møkkaby med møkka politikere :-( Jeg vil oppfordre alle dolere til å sende mail til Larvik kommune og si fra om hva man mener om slik dritsekk politikk. Skal tro om de gir syke,gamle, trygdede, rusmissbrukere o.s.v den samme oppmerksomhet. Neppe. Send mail til drittsekk kommunen på : [email protected] 0 Siter
Gjest lurer JEG på Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Det er helt LATTERLIG at det flagges i Larvik kommune. HELT enig! Hva er det de har tenkt egentlig? Siden de kan legitimere dette?? Hva er argumentene deres? Er det fordi statsministeren kommer eller hva ER det?? Jeg flagger heller ikke. Bor ikke i Larvik, men hadde jeg gjort det hadde jeg likevel ikke flagget. FOR noe tull! 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Ok, nå kommer ikke jeg fra Larvik:) Men syntest dette er i overkant! MEN så vet ikke jeg om de to har gjort noe som er bra for LArvik da? Om de har gitt pengegaver osv... til idrettsalg og sykehus, og sånt... Da stiller det seg kansje litt annerledes om de har gitt STORE pengegaver, som har bært frukter;) Men så skjønner jeg også godt at det blir urettferdig for de andre som gifter seg, men om dette gir større utgifter er jo ikke sikkert! Men mail kan jeg vel sende:) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Hvem gifter seg, og hvorfor så sint? Stein Erik Hagen gifter seg med Mille-Marie Treschow i dag. I Larvik. Og Larvik kommune har bestemt at de skal flagge i den anledning. Det er mange som reagerer på dette, fordi det er et bryllup mellom privatpersoner. Med mye penger riktignok, men skal DET være et mål på hvem man flagger for offisielt eller ikke? 0 Siter
Gjest irritert ikke flagger Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Ok, nå kommer ikke jeg fra Larvik:) Men syntest dette er i overkant! MEN så vet ikke jeg om de to har gjort noe som er bra for LArvik da? Om de har gitt pengegaver osv... til idrettsalg og sykehus, og sånt... Da stiller det seg kansje litt annerledes om de har gitt STORE pengegaver, som har bært frukter;) Men så skjønner jeg også godt at det blir urettferdig for de andre som gifter seg, men om dette gir større utgifter er jo ikke sikkert! Men mail kan jeg vel sende:) Poenget er ikke om de har gjort noe bra for Larvik eller ikke, de er ikke offentlige personer eller kongelige. Hva med de som evt. jobber på sykehuset eller driver gratis dugnadsarbeid for idrettslaget så svetten siler. Hvorfor flagges det ikke for dem. Det må vel være fordi Larvik kommune ikke synes de er så bra mennesker og innbyggere som rimi Hagen det vel? Sorteringssamfunn kalles det. Det har vært drevet slikt tidligere i historien også. Vi er ikke alle like mye verdt, det er bare noe vi liker å tro. Flott at du sendte mail :-) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Poenget er ikke om de har gjort noe bra for Larvik eller ikke, de er ikke offentlige personer eller kongelige. Hva med de som evt. jobber på sykehuset eller driver gratis dugnadsarbeid for idrettslaget så svetten siler. Hvorfor flagges det ikke for dem. Det må vel være fordi Larvik kommune ikke synes de er så bra mennesker og innbyggere som rimi Hagen det vel? Sorteringssamfunn kalles det. Det har vært drevet slikt tidligere i historien også. Vi er ikke alle like mye verdt, det er bare noe vi liker å tro. Flott at du sendte mail :-) At vi alle ikke er like mye verdt (ifølge samfunnet), det kan jeg være med på å skrive under på! Men det var heller ikke sånn ment! Jeg har ikke fulgt med på dette, så jeg vet ikke hvorfor de flagger, om de har grunn til de eller ikke... Men mailen er jo sendt da! 0 Siter
Matthea Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Helt enig! Jeg blir sprø. Så at TV2 hadde det som sak i nyhetene (meny, gjester, underholdning osv). Spent på om det samme gjelder NRK. 0 Siter
shandy Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Stein Erik Hagen gifter seg med Mille-Marie Treschow i dag. I Larvik. Og Larvik kommune har bestemt at de skal flagge i den anledning. Det er mange som reagerer på dette, fordi det er et bryllup mellom privatpersoner. Med mye penger riktignok, men skal DET være et mål på hvem man flagger for offisielt eller ikke? Det ja - helt ærlig så er min interesse omkring dette lik null. At det er forskjell på folk er intet nytt, og det kommer alltid til å være det også. Liten vits i å irritere på seg grå hår av den grunn. 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 De flagget vel inn Hagens framtidige skattekroner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.