Gjest voksen dame Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Kjøpte meg nytt Nokia tv for 4 år siden etter at forhandler mente det var et bra tv. Det kosdtet da 9000 kr. Jeg har imidlertid aldri vært fornøyd med kjøpet. Tv`n har aldri vært til forventningene. Jeg ønsker nå å invistere i et nytt tv og lurer på hva du ville anbefalt meg. Jeg er opptatt av et meget godt bilde, god lyd. Har tenkt å bruke litt penger på å få et tv jeg blir kjempefornøyd med, da det blir en investering. Blir glad for råd da jeg ikke har så veldig god greie på slikt og at jeg kanskje kan bli lurt en gang til i butikken. 0 Siter
snooker Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Du må i hvert fall sørge for å få prøvd bilde og lyd i butikken. De fleste store tv-forretninger har jo alle modellene stående opp med bilde på. Jeg holder en knapp på Philips når det gjelder bilde. Men det kommer også litt an på hvor stor tv du skal ha, så her må du nok se og vurdere. 0 Siter
Gjest tv- selger Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Du må i hvert fall sørge for å få prøvd bilde og lyd i butikken. De fleste store tv-forretninger har jo alle modellene stående opp med bilde på. Jeg holder en knapp på Philips når det gjelder bilde. Men det kommer også litt an på hvor stor tv du skal ha, så her må du nok se og vurdere. Sony er best 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.