Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en film, jeg... Hovedoppgaven heter den. Jeg har leid den flere ganger, men vil kjøpe den nå. Er bare det at jeg finner den ingen steder! Jeg har funnet den på internett med engelsk tekst, men vil helst ha den med norsk tekst. VHS, dvd.. samme det. Filmen er spansk og heter Tesis på originalspråket..

Siden den ikke er så kjent er den vanskelig å få tak i. Hvor kan jeg lete!? Jeg vet jo at den er oversatt til norsk.. Argh har lett i flere år etter den nå!!!

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Har samme problemet så jeg slenger meg på... Kan noen hjelpe meg med å finne "Killer, a journal of a murderer" (tror jeg den heter) Samme om den er tekstet eller ikke.

Skrevet

Har samme problemet så jeg slenger meg på... Kan noen hjelpe meg med å finne "Killer, a journal of a murderer" (tror jeg den heter) Samme om den er tekstet eller ikke.

Forsøk http://www.play.com

Bra utvalg, jevnt over lave priser og alle priser er med porto. Dessuten sender de ut en og en pakke, slik at man ikke overstiger grensen for toll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...