Gå til innhold

Meldinger fra ekskjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest har det vondt
Skrevet

Kjæresten slo opp for noen uker siden, men har sendt meldinger av og til. I går fikk jeg melding om at han har tenkt å skrive email til meg, da først svarte jeg kort og godt 'ok skriv en mail så jeg forstår hva du vil'. Venter fremdeles på mailen. Han har kanskje problemer med å bestemme seg.

Jeg var veldig forelsket i ham, og savner ham utrolig mye. Dette gjør vondt verre.

Skrevet

Du må ikke sitte å synes vondt på deg selv i alle fall. At en kjæreste går er en bagatell i forhold til mye annet som kan skje. De fleste har opplevd å bli dumpa en eller flere ganger.

Gjest har det vondt
Skrevet

Du må ikke sitte å synes vondt på deg selv i alle fall. At en kjæreste går er en bagatell i forhold til mye annet som kan skje. De fleste har opplevd å bli dumpa en eller flere ganger.

Det er mye annet som har skjedd, og det er største grunnen til at jeg har det vondt. Når han i tillegg strør salt i sårene som holder på å gro, så blir det ekstra vondt.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

det vil ikke si at det ikke er vondt.!!

Gjest bebba
Skrevet

At en kjæreste går er ikke en bagatell når det skjer. Hvor kjær han har vært vet vi ikke noe om, og skilsmisse er ikke en bagatell i hvert fall.

Skrevet

At en kjæreste går er ikke en bagatell når det skjer. Hvor kjær han har vært vet vi ikke noe om, og skilsmisse er ikke en bagatell i hvert fall.

Å sitte å sippe over en som ikke ville være sammen med deg, synes jeg er litt rart. Og i de fleste tilfeller vil burde man jo lukte lunta en stund i forveien..merke at ting ikke er som de burde være. Men enkelte har jo et veldig naivt forhold til dette med kjæreste da..."oss to for alltid" osv..viktig at man psykologisk holder seg i en litt mere realistisk verden, der man er forberedt over at sånne ting kan skje..en situasjon der kjæresten dør derimot er jo noe helt annet..det skal selvsagt ikke bagatelliseres, men jeg synes man er litt svak psykologisk hvis man ikke takler sånne ting. Det er nå min mening, men jeg har full forståelse for at alle ikke takler det like godt.

Gjest bebba
Skrevet

Å sitte å sippe over en som ikke ville være sammen med deg, synes jeg er litt rart. Og i de fleste tilfeller vil burde man jo lukte lunta en stund i forveien..merke at ting ikke er som de burde være. Men enkelte har jo et veldig naivt forhold til dette med kjæreste da..."oss to for alltid" osv..viktig at man psykologisk holder seg i en litt mere realistisk verden, der man er forberedt over at sånne ting kan skje..en situasjon der kjæresten dør derimot er jo noe helt annet..det skal selvsagt ikke bagatelliseres, men jeg synes man er litt svak psykologisk hvis man ikke takler sånne ting. Det er nå min mening, men jeg har full forståelse for at alle ikke takler det like godt.

Så det at jeg tok tungt en skilsmisse etter 23 års ekteskap er å sitte å sippe? Det som ligger i innlegget er savn og sorg og du provoserer meg utrolig med så naivt svar. Hva noen lukter og senser er forskjellig. Hva som er grunnen til brudd er forskjellig, og den sammenligning med død er usmakelig. Håper at grunnen til din naivitet er ung alder.

Gjest uten signatur
Skrevet

Det er mye annet som har skjedd, og det er største grunnen til at jeg har det vondt. Når han i tillegg strør salt i sårene som holder på å gro, så blir det ekstra vondt.

Da skulle du istedet for 'ok, osv...' svart at du vil at han ikke skal kontakte deg mer, verken på SMS eller mail.

Gjest har det vondt
Skrevet

Da skulle du istedet for 'ok, osv...' svart at du vil at han ikke skal kontakte deg mer, verken på SMS eller mail.

Men innerst inne vil jeg gjerne at han tar kontakt.

Gjest Big Mac
Skrevet

Han dumpet deg, da synes jeg du kan bestemme om du vil ha en mail og kontakt, eller om det er enklere hvis han holder seg unna.

På en måte er det fint at han vil forklare litt i en mail, men det kan fort gi deg mer spørsmål enn svar, så du bør tenke gjennom hva som er best for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...