Gå til innhold

Vil bare....

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøse ut min ergelse over tv2 idag, og sikkert dagene som kommer:(

FOTBALL, ååå som jeg hater det!

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, fy flate. Skal feire det når det er over ;-)

Gjest god sommer
Skrevet

Kan du ikke rette nicket: "mens jeg venter", ikke "menst"..

Skrevet

"Hvorfor ikke sende det størstedelen av norge vil se?" Sa en kamerat av meg. Størstedelen av Norge? Piss meg i øret. Det finnes ikke to forbanna millioner foppal-fans i norge.

Dermed basta!

Mindre foppal, mer internett :o

Skrevet

Enig, orker ikke å se i to minutter på en fotball kamp en gang eller sport ellers heller for den sakens skyld.

Jeg har trent det meste selv opp i gjennom årene og trener fortsatt to til tre ganger i uken, men å se på andre interesserer meg midt en i viss plass.

Skrevet

Kan du ikke rette nicket: "mens jeg venter", ikke "menst"..

NEI!

Skrevet

Synes du reglene er for kompliserte, kan jeg godt gi deg en kort innføring.

Ellers må vi jo sette pris på at en kommers-kanal som tv2 også sender litt kultur.

Skrevet

Synes du reglene er for kompliserte, kan jeg godt gi deg en kort innføring.

Ellers må vi jo sette pris på at en kommers-kanal som tv2 også sender litt kultur.

Kan da reglene:) Siden jeg var 9 har hver en j..... søndag og andre dager innholdt sport og fotball... og jeg innrømmer at jeg hater det!

MEN jeg syntes det er gøy om jeg får være med:) å spille, DA er det greit... Men hva har jeg på TV`n ¨gjøre liksom...

Bare fordi treneren min kastet meg ut av laget fordi jeg var i feil aldersgruppe:( i 5 klassa:( NORGE kunne hatt en MEGET god kvinnelig spiss:)

petter smart
Skrevet

"Hvorfor ikke sende det størstedelen av norge vil se?" Sa en kamerat av meg. Størstedelen av Norge? Piss meg i øret. Det finnes ikke to forbanna millioner foppal-fans i norge.

Dermed basta!

Mindre foppal, mer internett :o

Størstedelen referer ikke til over 50% av folket, men hva flest folk vil se. Problemet er at de som ikke ønsker å se fotball ikke er enige om hva de vil se.

Gjest Sniff
Skrevet

Størstedelen referer ikke til over 50% av folket, men hva flest folk vil se. Problemet er at de som ikke ønsker å se fotball ikke er enige om hva de vil se.

Enig! (Selv om det kanskje kan hende at de fleste andre er enige om såpeserier,- men det får de jo resten av året,da) La oss hygge oss med EM!

Skrevet

Blablabla...

Setter på høy musikk for å overdøve tv i stua.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...