Gå til innhold

Vanlig at horene tilbyr seg gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk forbi horestrøket for noen uker siden. Jeg måtte stoppe på hjørnet der de stod, fordi jeg ventet på grønt lys. Først spurte den ene:"Do you want sex?". Akkurat når jeg skulle krysse veien, fordi jeg fikk grønt fikk jeg spm:"Do you want sex for free?". Siden jeg ikke har kjøpt hore før, så er jeg ikke så in i kodene, men er de så sleipe at de tilbyr seg gratis for så å plutselig kreve penger når man har kommet seg på stedet hvor man skal ha sex?. Bare lurte, siden jeg nok hadde vært klar for sex, hvis jeg hadde fått det gratis, og ergo ikke vært horekunde. Damene var jo faktisk ganske pene.(negresser). Dessuten var de normalt kledd, og ikke kledd i sånn standard horeklær, med skjørt etc.

Fortsetter under...

Pappa Bjørn
Skrevet

Gratis? Tipper det står en diger hallik der akten skulle foregå som holder deg opp ned til alle lommene dine er tømt.

Sånn er det i alle fall på film. Så du noe kamera?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Sikker på at hun ikke sa "do you want sex for fee" ;)

Skrevet

Du må nok bare innse det....du har gått glipp av århundres ligg.....

Skrevet

Sikker på at hun ikke sa "do you want sex for fee" ;)

Hehe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...