pirko Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Gikk forbi horestrøket for noen uker siden. Jeg måtte stoppe på hjørnet der de stod, fordi jeg ventet på grønt lys. Først spurte den ene:"Do you want sex?". Akkurat når jeg skulle krysse veien, fordi jeg fikk grønt fikk jeg spm:"Do you want sex for free?". Siden jeg ikke har kjøpt hore før, så er jeg ikke så in i kodene, men er de så sleipe at de tilbyr seg gratis for så å plutselig kreve penger når man har kommet seg på stedet hvor man skal ha sex?. Bare lurte, siden jeg nok hadde vært klar for sex, hvis jeg hadde fått det gratis, og ergo ikke vært horekunde. Damene var jo faktisk ganske pene.(negresser). Dessuten var de normalt kledd, og ikke kledd i sånn standard horeklær, med skjørt etc. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Gratis? Tipper det står en diger hallik der akten skulle foregå som holder deg opp ned til alle lommene dine er tømt. Sånn er det i alle fall på film. Så du noe kamera? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Sikker på at hun ikke sa "do you want sex for fee" 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Du må nok bare innse det....du har gått glipp av århundres ligg..... 0 Siter
Reg@l Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Sikker på at hun ikke sa "do you want sex for fee" Hehe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.